Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به اهداف آتی این نهاد و چشم‌اندازهای ترسیم شده برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان، گفت: به عنوان یک هدف بزرگ، برنامه‌ریزی شده تا به صورت سیستماتیک و نرم‌افزاری در حوزه ساماندهی و فروش محصولات و تولیدات بومی هر شهر ورود پیدا کنیم.

میثم کرمانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدأ در شهر تربت حیدریه، اظهار کرد: با توجه به تجربیات حوزه زیست محیطی سازمان در شهرهای مختلف، آمادگی داریم تا با همکاری شهرداری و شورا این طرح را به نحو مطلوبی در تربت حیدریه اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم جدیت مسئولان شهری تربت حیدریه در اجرای قانومند و ساماندهی شده این طرح، افزود: قطعا با حمایت شهرداری و شورای شهر می‌توان به موفقیت این طرح، تامین منافع زیست محیطی برای عموم مردم و ایجاد درآمد پایدار برای حوزه مدیریت شهری از طریق آن امیدوار باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به اهداف آتی این نهاد و چشم‌اندازهای ترسیم شده برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان، ادامه داد: به عنوان یک هدف بزرگ، برنامه‌ریزی شده تا به صورت سیستماتیک و نرم‌افزاری در حوزه ساماندهی و فروش محصولات و تولیدات بومی هر شهر ورود پیدا کنیم و در صورت حمایت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و موفقیت این طرح، منبع درآمدی پایداری برای حوزه مدیریت شهری استان ایجاد خواهد شد.

کرمانی با اشاره به لزوم تلاش برای ورود بازار سرمایه به حوزه پروژه‌های مختلف شهرهای استان، عنوان کرد: در صورت ساماندهی پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ و سودآور تمامی شهرها به صورت متمرکز، می‌توان در یک مدل اقتصادی مطلوب با استفاده از ظرفیت‌های سازمان همیاری و تامین مالی آن‌ها، اتفاق‌های خوبی را برای اقتصاد استان به عنوان رقم زد.

کد خبر 398519

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری کلانشهر شهروند حقوق شهروندی تربت حیدریه سازمان همیاری شهرداری ها درآمد پايدار شهری توسعه پایدار شهری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد

سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود ضمن تبریک روز جهانی ماما اظهار داشت: تذکر امروز بنده در خصوص ضرورت تعیین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران است که بعد از تغییرات مدیریتی که در سازمان میادین میوه و تره‌بار صورت گرفت، برای این سازمان از دیماه سال گذشته سرپرستی تعیین شده که هم اکنون نیز در حال فعالیت می‌باشد. ضمن خسته نباشید به ایشان که عملکرد خوبی در این مدت داشته است، از شهردار تهران می‌خواهم وضعیت مدیریت این سازمان را تعیین و تکلیف کند.

وی ادامه داد: لازم است شهرداری به بند "د" ماده ۱۳ اساسنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مصوب آبان ۱۴۰۲ در انتصاب فرد مورد نظر توجه کند که در آن قید شده است انتخاب مدیرعامل سازمان از بین افراد واجد شرایط با حداقل مدرک کارشناسی ارشد و داشتن ۵ سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط که حداقل ۳ سال آن سابقه کار در شهرداری تهران باشد. سرپرست فعلی سازمان این شرایط را ندارد.

نجفی با اشاره به تغییرات مدیریتی در اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری گفت: لازم می‌دانم از زحمات و خدمات خانم حسینی در اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تشکر کنم و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت دارم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری گفت: به استناد بند ۲۳ قانون وظایف شورا‌های اسلامی است. همانطور که در روز‌های اخیر شاهد بودیم بخش قابل ملاحظه‌ای از پارک لاله که گفته می‌شود ۳ هزار متر می‌باشد توسط شهرداری حصار کشی شده و بر اساس اخباری که به صورت غیر رسمی از شهرداری شنیده ایم قرار است در آن مجموعه فرهنگی ساخته شود و تاکید داشتند که ساخت این مجموعه بدون قطع درختان صورت خواهد گرفت. 

وی گفت: شهرداری منطقه عنوان می‌کند که این اقدام توسط سازمان بوستان‌ها صورت گرفته و ما نقشی نداشتیم، اما دستور توقف داده ایم. سئوال بنده این است وقتی گفته می‌شود بدون قطع درختان یعنی در این محوطه بزرگ حدود ۳ هزار متر که حصار کشی شده هیچ درختی وجود ندارد؟

نجفی ادامه داد: این با واقعیت تطابق ندارد و پارک لاله فاقد فضای این چنینی است که در آن درختان تنومند وجود نداشته باشند. البته گویا ظاهرا با پیگیری‌های اعضای شورا دستور توقف هرگونه اقدامی توسط معاون خدمات شهری صادر شده؛ اما وجود این حصار و اخباری که در خصوص ساخت و ساز در این پارک منتشر شده است نگرانی‌هایی برای شهروندان به وجود آورده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: از شهردار تهران می‌خواهم به فوریت نسبت به اطلاع رسانی درست و دقیق نسبت به این موضوع اقدام و دستور دهند تا حصار‌هایی که در این پارک کشیده شده است را بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد