Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان گیلان بعد از کش و قوس‌های فراوان و لغو چندین باره لغو جلسه صبح امروز در رشت برگزار و «قربانعلی الماسخاله» به عنوان رئیس این انتخاب شد.

در این جلسه که با غیبت «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال به بهانه حضور در ترکیه، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و نماینده وزارت ورزش برگزار شد، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، کاظمی مسئول امور شهرستان‌ها سازمان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، امیر فرحسینی و مازیار ناظمی کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان بودند که قبل از برگزاری انتخابات امیر فرحسینی انصراف خود را از حضور در این انتخابات اعلام کرد.

اسماعیل شاد با کسب ۶ رأی، افشین ناظمی با کسب ۳ رأی کردند. در این میان الماسخاله به دلیل اعتراض نامزدها به حق رأی وی اعلام کرد که رأی سفید به صندوق می اندازد.

از ۳۸ عضو مجمع هیئت فوتبال استان گیلان که حق دارند در این جلسه ۳۲ نفر حضور داشتند و در پایان با برگزاری انتخابات الماسخاله برای بار دیگر بر کرسی ریاست هیئت فوتبال استان گیلان تکیه زد.

در این جلسه هرکدام از کاندیدا به بیان برنامه‌های خود پرداختند اما امیر فرحسینی اعتراضاتی نسبت به عدم حضور رئیس و نایب رئیس این مجمع انجام داد و با بیان اینکه این عدم حضور توهین به حاضر و بی احترامی به فوتبال گیلان بوده است.

رئیس سازمان فوتبال کشور نیز در این جلسه با تأکید بر حفظ استقلال فدراسیون فوتبال و هیئت‌های تا استانی، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مهم ترین موارد و مشکلاتی که هیئت فوتبال گیلان با ان دست به گربیان است مشکلات مالی است.

حیدر بهاروند با بیان اینکه مسئولان استانی باید به هیئت فوتبال برای حل مشکلات کمک کنند، افزود: گیلان با توجه به ظرفیت‌های خود توانایی حضور در لیگ برتر فوتبال را دارد اما نیازمند کمک همه به فوتبال این استان هستیم.

کد خبر 4783230

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال استان گیلان رای گیری بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف قیمت بنزین گرگان اصلاح قیمت حامل های انرژی قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است