Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:21:54 GMT

نعمتی: هنوز برای کسب سهمیه المپیک شانس داریم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۱۳۷۷

نعمتی: هنوز برای کسب سهمیه المپیک شانس داریم

بانوی ملی‌پوش تیروکمان پس از ناکامی در کسب سهمیه انفرادی ریکرو زنان در تایلند گفت: ما ناامید نیستیم و هنوز در رقابت‌های جهانی سال آینده که در آلمان برگزار می‌شود، شانس کسب سهمیه تیمی را داریم.

به گزارش ایسنا، زهرا نعمتی امروز (پنج‌شنبه) پس از ناکامی در کسب سهمیه انفرادی المپیک توکیو در ریکرو انفرادی زنان، افزود: برای این مسابقه تلاش خود را کردم اما با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به حریف هندی که از قهرمانان المپیک است، واگذار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم به خاطر شرایط جوی و باد دچار بدشانسی شدیم اما ناامید نیستیم.

وی با بیان این که هنوز فرصت کسب سهمیه تیمی در مسابقات جهانی آلمان را داریم، گفت: ما هنوز شانس کسب سهمیه را داریم و می‌توانیم در مسابقات جهانی آلمان در بخش تیمی سهمیه المپیک توکیو را کسب کنیم.

نعمتی در ارزیابی از سطح مسابقات قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و قهرمانان دنیا و المپیک در قاره آسیا در آن حضور داشتند اما ورزشکاران ایران هم تلاش خود را کردند و رقابت‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان