Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رئیس کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: برداشت من بر این است که استان بوشهر به لحاظ حوزه مسکن از نظر گرانی مسکن و مصالح و ساخت و ساز و نرخ ساخت بعد از تهران قرار می گیرد.

احمد لطفی در مراسم تحویل واحدهای مسکن مددجویی استان بوشهر افزود: تعداد ۵۰۰ واحد مسکن در بیش از ۳۰۰ روستا و ۳۵ شهر استان احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم بحث احداث در روستاها را داشتیم و مبنایمان بر ۵۰ متر مربع بود و از ظرفیت های شهری در شهرهای کوچک و بزرگ استان بوشهر هم از ظرفیت هایی مثل مسکن مهر، بنیاد مسکن و مسکن شهرسازی استفاده کردیم و کار در ۳۰۰ روستا و ۳۵ شهر کوچک و بزرگ استان انجام شد و قریب به ۵۰۰۰ نفر از مردم از این واحدها استفاده خواهند کرد. 

وی خاطرنشان کرد: البته بیش از ۶۵ درصد این واحدها به زنان سرپرست خانوار و کسانی که امروز به عنوان بی سرپرست و خودپرست تحت پوشش کمیته امداد هستند تعلق دارد. نکته دیگر این است که بالای ۷۰ درصد از گروه هدف استفاده کنندگان افرادی هستند که زیر ۵۰ سال سن دارد.

این مسئول تاکید کرد: بنا به فرمایش استاندار در استان بوشهر کار به صورت پیمانکاری انجام نشده و مجموعه استانداری به همراه همکاران در کمیته امداد به اتفاق ظرفیت هایی که در استان وجود داشت فرمانداران، بخشداران، دستگاه های متولی بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی، دستگاه های حوزه برق و آب و گاز همه کمک کردند و در مجموع چیزی که امروز مشاهده می شود به وجود آمد. گرچه در گام اول تفاهم نامه بنا بر این بود که برای هر واحد ۳۵ میلیون تومان پیش بینی شود ولی با توجه به افزایش نرخ مسکن و قواعد امسال، این عدد به ۴۰ میلیون تومان رسید و به لطف خدا با یک کار نهادی و دلی، ۵۰۰ واحد در استان ساخته شد که امروز به عزیزان تقدیم خواهیم کرد و دهه مبارکه فجر هم ۵۰۰ واحد دیگر آماده خواهد شد.

لطفی یادآور شد: چنین تفاهم نامه هایی در حدود ۱۶ استان بسته شده و تا جایی که من اطلاع دارم فقط در دو سه استان با این کیفیت عملی شده است. شکی نیست که حمایت به موقع دکتر نوبخت باعث شد این کار درست انجام شده و امروز به مردم تقدیم شود و از همین جا می خواهم درخواست کنم از امروز ما آمادگی داریم تا ۱۰۰۰ واحد سال دوم را هم شروع کنیم.  

به گزارش ایسنا، مراسم تحویل  واحد مسکن مددجویی در بوشهر با حضور رئیس کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار بوشهر، نمایندگان و جمعی از مسئولان استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان برنامه و بودجه كميته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله جنت‌آباد تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جنت‌آباد محله‌ای دنج در شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به حصارک، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از غرب به محله‌ی شهران و از شرق به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

جنت‌آباد محله‌ای آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیری است که باعث شده تا خریداران مسکن آن را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند؛ بنابراین در ادامه به بررسی قیمت خانه‌ها در این محله تهران می‌پردازیم.

خرید یک واحد ۵۵ متری در جنت‌آباد شمالی در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، به چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان احتیاج دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری ۷ ساله در جنت‌آباد شمالی به بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با زیربنای ۸۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۷ سال، در روز‌های گذشته، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۹۹ متری ۱۹ ساله در جنت‌آباد جنوبی شوید. همچنین با بودجه ۱۱ میلیارد تومان می‌توانید واحد آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با سنی حدود ۱۶ سال را نیز خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو خوابه، در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد، با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان معامله می‌شود.

با سرمایه‌ای بیش از ۱۱ میلیارد تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۴ ساله با زیربنای ۱۱۷ متر را در جنت‌آباد مرکزی بخرید.

واحد دیگری با متراژ ۱۵۰ متر، ۱۱ ساله و دارای سه اتاق خواب به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر در این محله غربی تهران جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد