Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تسهیلات باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد از طرح جدیدی برای بخشودگی بخشی یا تمام سربازی نخبگان و پژوهشگران این باشگاه خبر داد. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، شهاب خاقانی در گفتگو با مهر، از طرح جدید دانشگاه آزاد برای کاهش یا بخشودگی سربازی اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح بخشودگی سربازی اعضای باشگاه در تفاهم با نیروهای مسلح در دستور کار قرار دارد که البته هنوز به نتیجه نرسیده است و در مرحله ابتدایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تسهیلات و حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این طرح در بسیاری از ارگان ها و سازمان ها در حال اجرا شدن است و دانشگاه آزاد در نظر دارد این طرح را به مرحله اجرا برساند؛ چرا که هم اعضای باشگاه منتفع خواهند شد و هم سازمان های مربوطه که به دنبال انجام پژوهش های خود توسط نخبگان هستند، نفعی خواهند برد.

وی ادامه داد: به طور مثال طرح های پژوهشی از سوی ستاد نیروهای مسلح و یا سازمان های وابسته به صورت فراخوان اعلام می شود، پس از آن اعضای باشگاه با توجه به رشته تخصصی و توانایی خود می توانند پروپوزال را تهیه و آن را ارائه دهند و در نهایت در صورت موافقت، کار آغاز و بخشودگی بخشی یا تمام سربازی اعمال می شود.

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان سما در بیش از 80 واحد در سراسر کشور دارای دفتر بوده و به حمایت از پژوهشگران می پردازد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عطا حسن‌پور در این باره گفت : این همایش بین‌المللی با موضوع تاب آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
وی افزود : این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برگزار می‌شود.
حسن پور تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری لرستان در پایان اظهار داشت : پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در این خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901666

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • نقشه‌ تلسکوپ فضایی «جیمز وب» از آب‌وهوای یک سیاره فراخورشیدی
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود