Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران از سال ۱۳۸۳ در دو سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود و این جایزه تاکنون به کاظم معتمدنژاد پدر ارتباطات نوین ایران، جیمز گرانیگ استاد ممتاز روابط عمومی در گروه ارتباطات دانشگاه مریلند کالج پارک آمریکا، علی اکبر جلالز پدر علم فناوری اطلاعات ایران، علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران، سعیدرضا عاملی استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه تهران، یونس شکرخواه بنیانگذار روزنامه‌نگاری آنلاین در ایران و حسن بشیر استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تالیف، ترجمه و ویراستاری بیش از 160 عنوان کتاب، مقالله و تحقیق به زبانهای فرانسه، انگلیسی و فارسی، انتشار بیش از 30 عنوان کتاب پژوهشی در بیش از 10 حوزه علمی، دریافت حدود 50 لوح تقدیر و جایزه به مناسبت انتشار کتاب برگزیده سال و پژوهش برگزیده سال، برگزاری سمینارهای علمی، انجام بیش از 30 کتاب پژوهشی در حوزههای کودکان و رسانههای جمعی، مهاجرت‌های اجباری و جوانان ایران از جمله اقدامات علمی پروفسور ساروخانی در طول سالیان گذشته در عرصه‌های داخلی و خارجی بشمار می‌روند.

استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران، سرپرست بخش روانشناسی اجتماعی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی از 1349 تا 1352، معاون موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی از 1350 تا 1352، مدیر منتخب گروه جامعه شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از 1370 تا 1374 (دو دوره)، سرپرست بخش تحقیقات تطبیقی، موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی از 1371 تا 1376، مدیر گروه علمی- تخصصی جامعه شناسی خانواده انجمن جامعه شناسی ایران، مدیر منتخب گروه آموزشی جامعه شناسی دانشگاه تهران از 1376 تا 1381 (سه دوره)، استاد نمونه دانشگاه تهران در سال 1380، استاد تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تحقیقات) و عضو گروه آموزشی جامعه شناسی، مدیر گروه آموزشی زنان- خانواده (دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تحقیقات) و مدیر گروههای تخصصی دکترای جامعه شناسی برخی دیگر از فعالیت‌های عملی وی است.

عضویت هیئت تحریریه مجله جامعه شناسی وابسته به انجمن جامعه شناسی ایران، عضو هیئت تحریریه فصلنامه زنان دانشگاه الزهرا، عضو هیئت تحریریه نامه علوم اجتماعی دانشگاه تهران، عضویت در هیئت تحریریه مجله جامعه شناسی دانشگاه تهران و عضویت در 15 مجله علمی دیگر از تلاشهای علمی وی است.

 باقر ساروخانی استاد برجسته دانشگاه تهران در سال 1318 در قزوین متولد شد و دکترای دولتی (دتا) در جامعه شناسی و چاپ رساله در پاریس را در سال 1968 از سوربن (با درجه بسیار عالی) دریافت کردند.


دکتر حمید نطقی (1378-1299)، بنیانگذار روابط عمومی نوین ایران، برای همیشه طرز تفکر ما را در مورد روابط عمومی تغییر داد. وی از طریق دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی، که خود در شکل دهی آن نقش بسزایی داشت به تربیت نیروهای جوان، خوشفکر، مردم دوست و آشنا به مبانی ارتباطات انسانی و اجتماعی پرداخت.

موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران برای ادای احترام به دکتر نطقی و بزرگداشت ارزش‌هایی که او از آن‌ها حمایت می‌کرد، به معرفی جوایز و تندیس دکتر نطقی پرداخت.

شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با رویکرد «ایده پردازی» و«تجربه محوری»، 15 و 16 دیماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 4783175 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: باقر ساروخانی روابط عمومی دانشگاه تهران هفته کتاب ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته کتاب و کتاب خوانی رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی گردشگری میراث فرهنگی ادبیات ادبیات جهان جایزه جلال آل احمد ادبیات کودک و نوجوان نقد کتاب نشر نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت

معاون تربیتی بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مشارکت ۴ هزار دانش آموز و ۱۲۰ فرهنگی در هشتمین جشنواره سفیران سلامت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی گلدانی‌مقدم در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره سفیران سلامت استان خراسان جنوبی که در پژوهشکده تعلیم و تربیت استان برگزار شد اظهار داشت: امسال بیش از 4 هزار دانش آموز و 120 فرهنگی استان دربرگزاری این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به انتخاب 800 اثر برگزیده در مرحله شهرستانی هشتمین جشنوراه سفیران سلامت توسط داوران، گفت: از مجموع این تعداد اثر، 67 اثر جواز حضور و رقابت در مرحله استانی را به دست آوردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به نقش سفیران سلامت ر ارتقای شاخش های بهداشت و سلامت فردی، اجتماعی، روحی، جسمی و توانمند سازی دانش آموزان در مواجه با تهدیدات آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: از مجموع 67 اثر راه یافته به مرحله استانی، پس از ارسال و داوری آثار در دبیرخانه کشوری این جشنواره، 5 اثر از آثار دانش آموزان استان به عنوان برگزیده کشوری معرفی شدند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان سفیر‌ سلامت می‌توانند زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و کم اثرکردن این گونه تهدیدات در مدارس و جامعه نقش آفرین باشند تصریح کرد: با مشارکت فعال سفیران سلامت می‌توانیم مدارس پاکیزه، سالم‌ و عاری از تهدیدات و  آسیب‌های اجتماعی و خطرات ناشی از آن باشیم.

گلدانی‌مقدم افزود: سفیران‌ سلامت زمانی که در این عرصه شروع به فعالیت می‌کنند باید بدانند که وظایف مهمی بر عهده دارند که باید به آن‌ها به خوبی عمل کنند که به عنوان سفیر سلامت کوشا و فعال شناخته شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: هشتمین جشنواره سفیران سلامت در رشته‌های قصه‌گویی، سرود، مدرسه کوچک، نقاشی، باغچه کوچک ساز، بهداشت، داستان مصور، فیلم کوتاه، اینفوگرافی، کاریکاتور و عکاسی برگزار شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!