Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی سینما فرهنگ اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: اقدامات اصلاحی و روند بازگشایی این مکان فرهنگی به اعتبار و منابع مالی نیاز دارد که این مهم در دستور کار استانداری مرکزی است.

وی اظهارداشت: سازمان نظام مهندسی استان مرکزی باید در فرآیند بازسازی این طرح فرهنگی نظارت لازم را اعمال کند و از نظر ایمنی نباید هیچ مشکلی در سازه آن وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شهرداری به عنوان قلب مدیریت شهری اراک باید بستری فراهم کند تا اخذ مجوز برای اصلاحات سینما فرهنگ اراکروان‌سازی شود.

اکرمی افزود: حفظ ایمنی و استحکام بنای سینما فرهنک در برابر هرگونه حادثه احتمالی باید در اولویت باشد و بررسی همه جانبه در این راستا لحاظ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در جریان این بازدید گفت: این اداره کل تا ۱۰ میلیارد ریال در قالب تامین تجهیزات به‌روز سینمایی تعهد دارد.

حجت الاسلام «عباس دانشی» افزود: مالک سینما فرهنگ ۱۵۰میلیارد ریال آورده دارد و باید شرایطی مهیا شود تا و برای تکمیل این مجموعه از ظرفیت‌های سایر بخش‌ها و دوایر دولتی بهره گرفته شود.

وی اظهار داشت: این کلان‌شهر نیازمند فضای فرهنگی است و سینما فرهنگ به‌عنوان یکی از بسترها و محافل فرهنگی باید با همکاری مسوولان به سرعت بازسازی شود.

سینما فرهنگ اراک 13 خردادماه جاری به‌دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی و ضعف ایمنی با دستور مقام قضایی مهر و موم موقت شد.

در بازدیدهایی که در دهم مهر ماه سال ۹۵، هفتم فروردین و چهاردهم تیر سال ۹۶ و چهاردهم دی ماه سال گذشته از سینما فرهنگ اراک انجام شد اخطارهایی برای رفع نواقص بهداشتی و رفاهی به این مجموعه صادر شد که به‌دلیل تعلل در رفع این نواقص از سوی مالکان با دستور مقام قضائی مهر و موم شد.

سینما فرهنگ اراک در سال ۱۳۳۹ با نام «سینما دنیا» کار خود را آغاز کرد و در تمامی عمر ۵۹ ساله خود محملی برای حضور اهالی فرهنگ و هنر اراک بوده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سینما مرمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سینما مرمت اراک استان مرکزی سینما مرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد