Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع 10 هزار نفری لشکر انقلاب با حضور خیل عظیم بسیجیان در همدان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در اجتماع ۱۰ هزار نفری  لشکر انقلاب در سالن انقلاب همدان اظهار داشت: بسیجی و این تجمع بزرگ نشان‌دهنده، تجمع تمام کسانی که دارای تفکر ولایی هستند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیج توسط شهدا شروع، توسط امام ساماندهی و توسط شما استمرار دارد و به دست صاحب اصلی خواهد رسید عنوان کرد: بسیج برای کسانی که مورد ظلم قرار گرفتند مظهر رحمت است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج برای مردم مظهر رحمت است و بسیج برای مردم در خدمات اجتماعی نیز مظهر رحمت است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیجی ۴۰ سال نسبت به مردم، نظام، انقلاب و آرمانهای اسلامی پایبند بوده تاکید کرد: در مقابل، بسیج نسبت به کفر و جبهه تزویر و نفاق مظهر اشدا علی الکفار است.

آیت الله شعبانی با اشاره به حوادث اخیر پیش آمده در کشور و اغتشاشات گفت: این اغتشاشات که سازماندهی شده بود توسط همین بسیجی ها و نیروهای نظامی و انتظامی آشوب هایش خاموش شد و از زحمات آنها برای برنامه ریزی و زحماتشان تشکر میکنم.

وی با بیان اینکه نقشه هایی که در سرویس های جاسوسی دشمن طراحی می گردد با حضور شما بسیجی ها بر باد می شود گفت: این امداد غیبی خداوند به بسیج است.

آیت الله شعبانی یادآور شد: حضرت امام ره با اتصال به ملکوت اعلی توانست بسیج که شجره طیبه است را سازمان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیج و سپاه و نیروهای نظامی هم مالک اشتر هستند و هم عمار عنوان کرد: در میدان سخت مالک اشترند و با شمشیر بر فرق تزویر و نفاق می‌زنند و از آن جایی که آرمانهای امام را تبیین و به جامعه بصیرت می دهند عمارگونه عمل می کند و این همان شجره طیبه است.

آیت الله شعبانی اضافه کرد: این لباس که بر تن شما است ، لباس شهید چیت ساز و همدانی بود و این لباس ان شالله که همان لباس و تفکر باشد.

وی با اشاره  به نقش استان همدان در طول ۴۰ سال عنوان کرد: مردم همدان در طول ۴۰ سال با اهدای بهترین جوان های خود در راه جهاد و ولایت از ولایت و آرمانها نقش داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان گفت:ما همچنان بر سر همان پیمان اول انقلاب که مردم همدان با انقلاب بستند هستیم.

مردم همدان در دهه چهارم انقلاب توطئه استکبار را خنثی کردند

در ادامه سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: همدان شهر عارفان و عالمان است و در دوران اسلامی مرکز شکوفایی تمدن اسلامی محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه از این شهر تعداد بی‌شماری دانشمند برجسته همچون بوعلی سینا، باباطاهر و… برخواستند گفت: از نقش‌آفرینی مردم همدان در تاریخ معاصر، اوایل انقلاب، دوران انقلاب اسلامی و دوران سید جمال‌الدین اسدآبادی در دنیا به عظمت یاد می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: شهر همدان و استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش پشتیبانی کننده داشت و  در جنگ تحمیلی آسیب‌های بسیاری دید و ۳۰۰ حمله هوایی توسط رژیم بعث به همدان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مردم همدان با جان، مال، غیرت دینی و با حضور سیاسی در برابر تهاجم دشمن ایستادند ‌تصریح کرد: لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع)، بسیج و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس با بیش از ۸ هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و یک‌هزار آزاده نقش داشته است.

سردار مجیدی افزود: در دهه چهارم انقلاب مردم همدان در عرصه‌های مختلف انقلاب، خنثی سازی توطئه استکبار و تحمل فشار اقتصادی صبر و نجابت خود را به نمایش گذاشتند و دشمن را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه در استان هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و نظامی وجود دارد خاطرنشان کرد: در تحقق عدالت و پیشرفت، گام‌های موثری برداشته‌ایم و در انجام ۴۰ هزار پروژه اجرای یک‌هزار و ۴۰ پروژه را انتخاب کردیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و فضای آموزشی، ورزشی، مرمت مدارس، انتقال آب شرب و کشاورزی، منبع ذخیره آب، لایروبی قنوات و گلزار شهدا از جمله این پروژه‌ها بوده که با موفقیت اجرا شد.

وی با اشاره به وقوع سیل در ابتدای سال جاری در کشور بیان کرد: ابتدای امسال در شهرستان گمیشان حضور داشتیم و ۴۰ روز این منطقه را پشتیبانی کردیم؛ ابتدای سال ۵۰۰ پروژه بر عهده ما بود که ۲۳۳ مورد مرمت و ۱۸۷ مورد احداث پروژه داشتیم که ۵۰ درصد انجام شده و تا پایان آذر ماه نیز ۵۰ درصد به اتمام می‌رسد.

سردار مجیدی با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان یادآور شد: یک‌هزار جهیزیه با همکاری بهزیستی و کمیته امداد در آخرین روز هفته بسیج به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه با اشاره  به راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه اظهار کرد: راه‌اندازی ۵۹۷ صندوق قرض الحسنه سهم استان بود که در راستای ایجاد اشتغال، ۹۷ درصد آن انجام شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم