Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همچنانکه در سایر عرصه ها دشمن را شکست داده و مغلوب کرده ایم امیدواریم در فضای مجازی نیز نه تنها دشمن را مغلوب کرده بلکه به باورها و تفکرات پوشالی و لیبرالی در این فضا یورش برده و آنها را از بین ببریم.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص فعالیت بسیج در فضای مجازی و لشکر سایبری بسیج اظهار داشت: وقتی صحبت از لشکر سایبری می شود برای تقریب به ذهن است و چون در عرصه نظامی لشکر، گردان، تیپ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وجود دارد برای تقریب به ذهن نیز در فضای مجازی از واژه لشکر استفاده می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فضای مجازی مختصات و ویژگی های خاص خود را دارد یادآوری کرد: انقلاب اسلامی از ظرفیت بسیج مردمی برخوردار بوده و از همین جهت هر گاه در هر حوزه یا مولفه ای که بسیج احساس کرده است ملت شریف و متدین ایران مورد حمله یا صدمه قرار گرفته اند و یا هدف گیری به سمت مردم بوده است، بسیج مردمی وارد آن شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: فضای مجازی هم خارج از این قاعده نیست و از آنجایی که دشمن دسترسی مستقیم به مردم ما ندارد، این فضا را بستر مناسبی برای ادامه دشمنی ها با ملت جمهوری اسلامی در نظر گرفته است و از همین جهت مقابله با دشمن در این فضا ضروری است.

سردار سلیمانی با اشاره به سابقه دشمنی ها در فضای مجازی عنوان کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی بود که بستر فضای مجازی به عنوان یک فضا برای تاثیرگذاری بر مردم ایران به جهت منفی از سوی دشمن انتخاب شد تا جایی که شاهد بودیم از این فضا روزانه به باورها، اعتقادات، ارزش ها و ... حمله می شود.

وی در ادامه افزود: این حملات دشمن از طریق فضای مجازی گسترش پیدا کرده تا جایی که یاس و ناامیدی بین جوانان ما در حال افزایش بوده و بسیج به عنوان یک نیروی مردمی با استفاده از فناوری هایی که در اختیار همه مردم بوده از جای جای کشور وارد عرصه شده اند و در قالب شبکه های مردمی سازمان پیدا کرده اند و حتما با هر ترفندی که دشمن در این فضا بخواهد علیه مردم و اعتقادات به کار بگیرد مبارزه خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سطح حضور بسیجیان در فضای مجازی هم عنوان کرد: فناوری هایی که در اختیار بسیجیان قرار دارد باعث شده است که این قشر نیز برای مقابله با هجمه دشمن و همچنین در راستای آرمان های مقام معظم رهبری اقدام به شبکه سازی برای تولید محتوا داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: اگر دشمن بخواهد امید جوانان کشور را به آینده تضعیف کند یا بذر نفاق و تفرقه را بین ملت بگستراند، قطعاً به صورت هوشمندانه با آنها مقابله خواهیم کرد و قطعاً حضور بسیج در فضای مجازی در جهت مصالح انقلاب اسلامی و همچنین قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

سلیمانی در خصوص آینده و هدفگذاری برای حضور نیروهای بسیج در فضای مجازی نیز عنوان کرد: امیدواریم نیروهای انقلابی بتوانند در این فضا حضور فعال تری داشته باشند و جهش های بزرگی در این فضا داشته باشند؛ همچنانکه در سایر عرصه ها دشمن را شکست داده و مغلوب کرده ایم امیدواریم در این فضا نیز نه تنها دشمن را مغلوب کرده بلکه به باورها و تفکرات پوشالی و لیبرالی در این فضا یورش برده و آنها را از بین ببریم.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد