Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:30:46 GMT

وضعیت نمازخانه‌های مدارس پلدختر نامناسب است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۳۴۷۶

وضعیت نمازخانه‌های مدارس پلدختر نامناسب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز پنجشنبه در همایش اجلاس نماز و مدرسه در سالن اجتماعات اداره ارشاد پلدختر اظهار داشت: وظیفه مربیان توجه و تقویت سلامت اخلاقی دانش آموزان و ارتباط آنان با مسائلی مانند نماز است.

وی بر لزوم اشاعه نماز در سطح مدارس تاکید کرد و افزود: متاسفانه دبیرستان شهیده کاییدی شهر پلدختر که از فضاهای آموزشی برتر شهرستان است، پس از سیل بازسازی شده، اما هنوز نماز خانه این دبیرستان زیبنده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر با بیان این که فضای سرد، خشک و خاک گرفته محیط مناسبی برای اقامه نماز نیست، گفت: باید فضای نمازخانه های مدارس بازسازی شده از سیل برای اقامه نماز معطر و زینت داده شود و مجهز به سیستم صوتی شوند که این امر نیازمند همت جدی است.

حجت الاسلام موسوی افزود: نماز زیباترین گفتمان است که در زمان مشخصی برای چند دقیقه انسان با خداوند ارتباط می گیرد و حرف می زند که در شبانه روز ۱۷ رکعت نماز وقت زیادی از انسان نمی گیرد و باید نسبت به این امر مهم بی توجه نباشیم.

وی با بیان این که باید ترویج فرهنگ اقامه نماز مورد توجه قرار گیرد، یادآورشد: این اجلاس به عنوان نماز، مدرسه و دانش آموز، بهتر بود در راستای اهمیت دادن به جایگاه واقعی نماز به جای سالن ارشاد در محیط مدرسه برگزار می شد.

امام جمعه پلدختر بر لزوم توجه اولیا و مربیان نسبت به سلامت روح و روان دانش آموزان و تشویق و ترغیب آنان به اقامه نماز تاکید کرد و افزود: معلمان و مربیان برای ترویج فرهنگ نماز در مدارس و در جهت الگو دادن به دانش آموزان خود در نمازخانه های مدارس به اقامه نماز بپردازند.

حجت الاسلام موسوی بر اقامه نماز دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و از معلمان خواست دانش آموزان را با فضاهای مذهبی مانند مسجد آشنا و آشتی بدهند.

وی با بیان این که مدرسه و خانه در ترویج فرهنگ نماز نقش اساسی دارند، افزود: آموزش و پرورش به عنوان نهاد تربیتی و پرورشی در ترویج فرهنگ نماز و اقامه آن به ویژه در سطح مدارس نقش مهمی دارد که انتظار می رود نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشد.

کد خبر 4783418

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر نماز بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف گرگان قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نماز جمعه در دهستان فرومد به امامت حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی و با حضور حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقامه شد.

جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این رویداد معنوی به میزبانی مسجد جامع روستای فرومد حضور داشتند.

اقامه نماز جمعه یکی از مطالبات مردم دهستان فرومد است.

کد خبر 6095715

دیگر خبرها

  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس