Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کشکولی با بیان اینکه نخبگان از دستاوردهای انقلاب هستند گفت: توجه به ظرفیت‌های داخلی نقطه شروع پیشرفت است و باید برای تقویت ظرفیت های درونی تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر روز امروز در همایش تجلیل از نخبگان بسیجی که در کانون بسیج برگزار شد اظهار داشت: ما پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستیم و یکی از دستاوردهای انقلاب، قهرمانان و نخبگان هستند که قله های پیشرفت و عدالت بوده و وظیفه داریم که از نخبگان تجلیل کنیم و قدردان آنها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقطه عظمت و پیشرفت، تقویت درونی است و باید برای تقویت ظرفیت های درونی تلاش کنیم البته در کشور ما منابع زیر زمینی و خدادادی زیادی وجود دارد که بخشی از ابزار پیشرفت بوده ولی فرهنگ غنی دینی بخشی دیگر از زمینه سازی پیشرفت است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اصول اندیشه امام(ره) و رهبری در راستای تقویت ظرفیت های درونی عنوان کرد: اعتماد به نفس یکی از مولفه های تقویت ظرفیت های درونی است و ما می توانیم شعاری است که با تحقق آن می توان به موفقیت دست یافت و اعتماد به نفس یکی از نیازهای تمدن است که بتوان ظرفیت درونی را تقویت کرد.

این مقام مسئول میل انسان به پیشرفت و تقویت ظرفیت های درونی را از دیگر عوامل این مهم برشمرد و بیان کرد: نخبگان در هر عرصه ای تکمیل کننده تمدن بوده و سرمایه های این کشور محسوب می شوند.

سردار کشکولی تصریح کرد: حفظ هویت دینی یکی از مهمترین اهداف است که در این راستا سپاه و بسیج از هویت دینی و ملی محافظت می کند چرا که توجه به ظرفیت های داخلی، آغاز رشد یک ملت است و هر ملتی که به درون توجه داشته باشد موفق می شود.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان و برجستگان، غنی ترین سرمایه های داخلی هر کشور هستند چرا که این افراد اندیشه ها و ایده های خود را پرورش داده و در راستای موفقیت و پیشرفت گام های مهمی برداشته اند.

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: استقلال کشور شعار راهبردی ما بوده است و استقلال کشور با توجه به این قله ها و سرمایه ها است و قله ها باید برجسته شوند تا بمانند.

وی با اشاره به پروژه فرار مغزها اظهار داشت: دشمنان و برخی از کشورها در تلاش هستند تا با اجرای پروژه فرار مغزها اجازه ندهند کشوری مستقل باشد و به استقلال دست یابد و با رفتار فریب گونه می کوشند فرار مغزها را انجام دهند تا کشوری به پیشرفت نرسد.

سردار کشکولی شهدا را از نخبگان کشور برشمرد و افزود: شهدا برجستگان و نخبگانی بودند که در آن زمان جان خود را تقدیم کردند تا امروز همه ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم و به پیشرفت برسیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: باید متوجه نقش نخبگان در جامعه و کشور باشیم؛ نخبگان ظرفیت های مهمی برای کشور هستند و باید این ظرفیت ها را شکوفا کنیم و روز به روز بر پیشرفت کشور بیفزاییم.

فرمانده سپاه استان لرستان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس امکانات زیادی نداشتیم اما در طول این سالها روز به روز بر عظمت و پیشرفت این کشور افزوده شده تا جایی که پیشرفت ایران در عرصه های مختلف، دنیا را متحیر کرده است .

وی با اشاره به تجلیل نخبگان بروجرد افزود: بروجرد شهر نخبه پروری است و از اینجا نقطه شروعی آغاز شد تا از نخبگان تجلیل شود و از ظرفیت نخبگان بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام

استاندار ایلام از بازدید ۴۰ هزار نفر در قالب اردوهای روایت پیشرفت از مراکز صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اهمیت روایت پیشرفت دستاوردهای نظام و دولت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر در قالب تور گردشگری "اردوهای روایت پیشرفت" از اماکن صنعتی استان بازدید داشتند.

وی افزود: از این تعداد بازدید کننده هشت هزار نفر دانش‌آموز، و مابقی از اقشار مختلف شامل کارکنان و خانواده‌های آنان، دانشجویان، فرهنگیان، جامعه‌پزشکی، و هنرمندان بودند.

استاندار ایلام میانگین سنی بازدیدکنندگان در اردوهای روایت پیشرفت را ۱۸ تا ۲۵ سال عنوان کرد و افزود: بیشترین بازدیدها به ترتیب از پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز ایلام، کارخانه سیمان و پترو پالایش دهلران بوده است.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار زنگ انشا با موضوع روایت پیشرفت به صورت همزمان در سراسر استان ایلام نواخته شد و ۹۰ هزار دانش‌آموز در قالب این طرح، دستاوردهای را دولت را روایت کردند که به زودی از برگزیدگان در اجلاسیه استانی روایت پیشرفت تجلیل خواهد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: برگزاری دوره‌های ویژه برای تربیت راویان پیشرفت با اولویت نسل جوان در دستور کار قرار گرفته است.

بهرام‌نیا ادامه داد: برای نخستین بار دستاوردهای دولت سیزدهم در استان ایلام در ۶۰ برنامه ۱۲۰۰ دقیقه‌ای در شبکه استانی ایلام توسط استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها تشریح شد.

وی گفت: در این دولت حدود ۱۱۰ سفر شهرستانی انجام شده که بیشتر این سفرها در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا روزهای تعطیل بوده که از نزدیک با مردم دیدار داشتیم، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ دیدار چهره به چهره با هزار و ۲۰ نفر از مردم در استانداری برگزار شده است، همچنین در سامانه سامد از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات مردم به‌صورت تلفنی بودیم.

کد خبر 750196

دیگر خبرها

  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است