Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   بهرام فاضلی‌زاد، اظهار داشت: وضعیت بودجه با تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ما سبب شده است که در این زمینه نتوانیم بعضی از برنامه‌ها را برگزار کنیم در این شرایط ما باید به صورت سیار فعالیت داشته باشیم و وضع موجود را طوری مدیریت کنیم که از این وضعیت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هدف ما از حضور در شهرستان‌ها کمک گرفتن از هنرمندان هر شهرستانی است و در جا‌های دیگر نیز اداره‌کل کمک یار آن‌ها باشد که به صورت تعامل دوسویه بتوانیم برنامه‌ها را اجرا کنیم وجود شخصیت بزرگی همچون جناب حاج ماموستا قادری در شهرستان پاوه ظرفیت بزرگی است که می‌تواند در بسیاری از برنامه‌ها ما را راهنمایی و کمک کند.

او افزود: در رابطه با مباحثی که در این جلسه مطرح شد ما یک کمیته خرید کتاب داریم به پاس احترام به نظر ادیبان و نویسندگان و شاعران این شهرستان یک نفر از پاوه به نمایندگی از جامعه اهل سنت و اورامانات به عنوان عضو کمیته خرید کتاب را معرفی کنید که وی در راستای تصمیمات خرید کتاب در استان و منطقه نیز آگاهی داشته باشد و به عنوان صاحب‌نظر در این زمینه ما را در خرید کتاب‌های روز همراهی کنند.

او در ادامه رعایت اخلاق در رسانه را مهم دانست و گفت: ستون «شنیده‌ها» با مبانی اعتقادی ما سازگار نیست، بلکه با بررسی موضوع به انتشار مطلب پرداخته شود و فضای رسانه‌ای به گونه‌ای نباشد که مردم و مسؤولان از آن هراس داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به سعه‌صدر و بالا بردن ظرفیت انتقادپذیری مسؤولان اشاره و بیان کرد: در مقابل هم، افرادی که مسئولیتی را می‌پذیرند باید انتظار نقد و یا هر سخنی را داشته باشند و یا در غیر این صورت آن پست و مقام را نپذیرند.

او با بیان اینکه ظرفیت رسانه در شهرستان پاوه بالا است، افزود: طرح جشنواره مطبوعات را با هماهنگی خانه مطبوعات استان ارائه که ان‌شاءالله نخستین جشنواره مطبوعاتی را با محوریت شهرستان پاوه برگزار کنیم.

فاضلی‌زاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساختمان‌های زیر مجموعه ارشاد اسلامی در پاوه، گفت: یک واحد از ساختمان این اداره که اکنون در اختیار اداره میراث فرهنگی پاوه است، نیاز است که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خود و با مطالبه هنرمندان این شهرستان به اداره ارشاد اسلامی بازگردانده شود.

انتهای  پیام/ز

 

ظرفیت رسانه در شهرستان پاوه بالا است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس