Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@12:13:40 GMT

کارگران نانوایی در اوقات فراغت سرقت می‌کردند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۵۰۲۰

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیف‌اله نوایی در توضیح این خبر گفت: ساعت ۵ عصر روز گذشته ششم آذرماه مردی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت لوازم سرقتی خودروش را که ۲ روز قبل از خودروی وی به سرقت رفته در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی مشاهده کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه اظهاراتش بیان کرد با سارقان قرار گذاشته‌ام که اموال سرقتی را از آنان بخرم و قبل از حضور در محل قرار ملاقات تصمیم گرفتم به کلانتری مراجعه و ماموران را در جریان قرار دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی از ماموران عملیات کلانتری به نشانی اعلامی مراجعه و محل قرار خرید و فروش اموال سرقتی را تحت کنترل در آوردند.

کلانتر محله باغ فیض با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل مشاهده کردند راننده و ۲ سرنشین یک‌دستگاه خودروی سواری پراید به محل مراجعه و مشغول معامله با شاکی شدند، افزود: ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات‌ضربتی هر ۳ متهم را دستگیر و همراه اموال سرقتی برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال دهند. متهمان در کلانتری به جرم ارتکابی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند و اظهار داشتند کارگران نانوایی هستند و در اوقات فراغت لوازم خودرو و منزل سرقت می‌کنند.

رئیس کلانتری باغ فیض با بیان اینکه متهمان دارای سابقه بوده و پیش‌تر با همین عناوین دستگر شده‌اند، ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان با دستور قضایی تیمی از ماموران کلانتری برای بازرسی از آن محل اعزام شدند و تعداد ۱۶ فقره اموال سرقتی از قبیل ضبط و باند و مواد غذایی و غیره از مخفیگاه متهمان کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان برای گرفتن دستور قضایی به دادسرا معرفی شده‌اند، اضافه کرد: هر سه سارق برای شناسنایی مال‌باختگان و کشف سایر جرائم مشابه در اختیار ماموران کلانتری باغ فیض قرار دارند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باغ فیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان