Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدوداً 5 سال پیش بود که اودگارد به عنوان یک نوجوان آینده‌دار با لوس بلانکوس قرارداد امضا کرد و آخرین دیداری که او در مقابل رئال مادرید با پیراهن رئال سوسیداد انجام داد باعث شد تا هواداران بیش از پیش مشتاق بازگشتن اودگارد به مادرید باشند تا او بتواند آمار 32 دقیقه بازی با لباس رئال مادرید در لالیگا را افزایش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری - هر چقدر که گرت بیل به درهای خروج رئال مادرید نزدیک‌تر می‌شود، یک جای خالی در این باشگاه برای مارتین اودگارد در حال پیدا شدن است. این بازیکن نروژی در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم رئال سوسیداد بازی می‌کند و موفق شده نمایش های معرکه‌ای را در این فصل به اجرا بگذارد.

حدوداً 5 سال پیش بود که اودگارد به عنوان یک نوجوان آینده‌دار با لوس بلانکوس قرارداد امضا کرد و آخرین دیداری که او در مقابل رئال مادرید با پیراهن رئال سوسیداد انجام داد باعث شد تا هواداران بیش از پیش مشتاق بازگشتن اودگارد به مادرید باشند تا او بتواند آمار 32 دقیقه بازی با لباس رئال مادرید در لالیگا را افزایش بدهد.

در اینجا به نظرات تعدادی از بازیکنان، مربیان و روزنامه‌نگاران درباره مارتین اودگارد و بازگشت احتمالی او به بزرگترین تیم پایتخت اسپانیا می‌پردازیم.

زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید):

از شروع این فصل او عملکرد عالی داشته است و در تیمش نقش مهمی را ایفا می‌کند، در حال حاضر نمی‌خواهم درباره آینده صحبت کنم.

لارس لگربک (سرمربی تیم ملی نروژ):

او پتانسیل بسیار زیادی دارد و یکی از خوش تکنیک‌ترین بازیکنانی است که تا به حال دیده‌ام، من فکر می‌کنم که با کسب تجربه بیشتر او می‌تواند بازیکنی در کلاس جهانی باشد.

الیور کی (خبرنگار فوتبالی مجله تایم):

اودگارد، یک بازیساز با لمس توپ فوق‌العاده و با دید شگفت انگیز، که با کلیشه بازیکنان نروژی فاصله بسیاری دارد.

کیم مک کاولی (خبرنگار ورزشی):

حدوداً همه مردم به عدم موفقیت اودگارد در تبدیل شدن به یک سوپر استار به عنوان یک نوجوان در رئال مادرید، بیش از حد واکنش نشان دادند. اما خوشبختانه رئال مادرید تصمیم درستی گرفت و با توجه به عملکرد اودگارد در فصل اخیر به نظر می‌رسد آن ها یک جایگزین مناسب برای لوکا مودریچ دارند، آن هم بدون هزینه‌ای هنگفت در بازار نقل و انتقالات.

کارلوس کارپیو (خبرنگار روزنامه مارکا):

این بازیکن نروژی در حال طی کردن بهترین لحظاتش در دوران کوتاه فوتبال خود است و رهبری تیمی را در لالیگا بر عهده دارد که فوتبال بسیار زیبایی را ارائه می‌دهد.

یان آگه یورتوف ( بازیکن سابق تیم ملی نروژ):

من در حال گرم کردن قبل از مسابقه او را تماشا می‌کردم و تنها 10 دقیقه پس از شروع بازی به دوستم در انگلستان پیامک فرستادم و گفتم: این بچه واقعاً یک خرید فوق‌العاده است.

لی رودن (خبرنگار ورزشی):

اگر اودگارد بتواند همین عملکرد را در ادامه این فصل ادامه دهد، بسیار سخت خواهد بود که فصل بعد او را به طور معمول در ترکیب رئال مادرید نبینیم.

گیمه بالاگ (خبرنگار اسکای اسپورت):

مردم می‌خواهند که توپ را به او بدهند و او زمانی که توپ را در اختیار دارد از پس انجام هر کاری در زمین بر می‌آید.

سید لاو (خبرنگار گاردین):

فکر می‌کنم مارتین اودگارد بهترین هافبک این فصل لالیگا بوده است.

لئونید اسلاتسکی (سرمربی فوتبال اهل روسیه):

او در آینده می‌تواند در بهترین باشگاه های جهان فوتبال بازی کند، اما تا قبل از آن نیاز به پیشرفت دارد.

مارتین اودگارد:

فکر می‌کنم در حال حاضر بیشتر شبیه یک فوتبالیست بالغ بازی می‌کنم، فکر می‌کنم بیشتر از قبل موقعیت خلق می‌کنم و بیشتر از قبل دوندگی دارم و داخل زمین قدرتمندتر از گذشته هستم، فکر می‌کنم اینها بخشی از بزرگ شدن هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب