Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ شرکت تسلا اخیرا خودرو سایبر تراک را معرفی کرده است. اکنون پلیس امارات متحده عربی اعلام کرده است که قصد دارد از این خودرو در یگان های خود استفاده کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امارات متحده عربی غنی از نفت است. اکنون این کشور اعلام کرده که قصد دارد یک ناوگان از اتومبیل های پلیس خود را به سایبرتراک اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس امارات متحده عربی «سایبرتراک» را به ناوگان خود می افزاید

اکنون با اطمینان می توان گفت یکی از جنجالی ترین وسایل نقلیه در سال های اخیر خودرو جدید تسلا است. خودرویی که هنوز وارد بازار نشده طرفدارانی پپر شمار یافته است. اکنون حساب رسمی توییتر پلیس دبی در توئیت تصویری تأیید کرد که خودرو تسلا یعنی سایبرتراک را به ناوگان خود اضافه خواهد کرد.

البته پلیس امارات پیش از این نیز از خودروهای لوکس در ناوگان خود استفاده کرده بود، برای مثال از لامبورگینی آونتادور، فراری اف اف، مرسدس ای ام جی تی 63 اس و ... نیز استفاده کرده است. با این سلیقه اشرافی امارات، می توان حدس زد این کشور مدل برتر خودرو سایبر تراک تسلا را سفارش دهد. خودرویی که مسافت 500 مایل را می پیماید و از یک سیستم سه موتوره استفاده می کند که مطمئناً قدرت زیادی را به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت ایلان ماسک می گوید که این وانت برقی از 0-60 مایل در ساعت را در 2.9 ثانیه طی می کند. بنابراین خودروی مذکور می تواند یکی از برترین خودروهای نیروی پلیس امارات باشد. تاکنون ، این شرکت 250 هزار پیش ثبت نام برای خودرو مذکور ثبت کرده است.

منبع: انتخاب خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تسلا امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه گاهی عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی یک نفر می‌تواند منجر به بروز اتفاقات تلخ در زندگی چند خانواده شود، به رانندگان توصیه کرد: به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه ویژه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و از هرگونه عجله و شتاب بی دلیل به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

۵ کشته در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس‌راه شمال استان از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی "رستم-بابامیدان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر ۵ نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی‌ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات