Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور ضمن تاکید بر توجه بیش از پیش به خانواده گفت: پروژه ارتقاء سلامت خانواده در دستور سازمان بهزیستی است. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مجید رضازاده شامگاه پنجشنبه در جمع خیران و حامیان انجمن بنیاد خانواده ضمن اشاره به مشکلات متعدد اجتماعی اظهار داشت: لازم است این مشکلات از زمان تربیت فرزندان آغاز پیگیری شود و فرزندان خود را برای آینده آماده کرد و بر همین اساس ارتقاء سلامت خانواده کلان پروژه‌ای است که توسط سازمان بهزیستی کشور پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خانواده مهمترین رکن یک جامعه محسوب می‌شود، افزود: یک خانواده تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا فرزندان بدون هیچ دغدغه‌ای بزرگ شوند اما گاهی اوقات فراموش می‌شود تا فرزندان را برای آینده آماده کنند و این موضوع می‌تواند آثار نامطلوبی را به دنبال داشته باشد.

سرمایه خانواده‌های اهوازی به سوی تولید داخل هدایت می‌شودروابط در امور خانواده همچون رابطه بازار و مبادلات اقتصادی نیستعضو کمیسیون امور داخلی مجلس: طرح تعالی جمعیت خانواده اجرا شود

معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این سازمان تمام تلاش خود را در تحکیم و سلامت بنیاد خانواده به کار گرفته است، ابراز داشت: سلامت خانواده سلامت جامعه را تضمین می‌کند و این موضوع نشان‌دهنده جایگاه ویژه خانواده در جامعه است و بر همین اساس لازم است تا مسئولان مربوطه در ارتقاء این نهاد مهم تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه بنیاد حامیان خانواده در کاشان امری مبارک و قابل تقدیر است، گفت: خیران نقش مهمی در پیشرفت یک جامعه را بر عهده دارند و این انجمن باعث شده است تا خیران را به این موضوع سوق دهند تا سعادت در دنیا و آخرت را برای خود تضمین می‌کنند.

انتهای پیام/801/ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی