Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:05:47 GMT

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۸۲۴۶

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در مشهد برگزار شد

این پیاده‌روی که استاندار خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور، برخی از نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان اجرایی استان در آن شرکت داشتند از عرصه میدان شهدای مشهد آغاز شده و تا مزار شهدای گمنام در کوهسنگی این شهر ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بسیج رسانه استان خراسان رضوی در حاشیه این پیاده‌روی خانوادگی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برپایی آن را گرامیداشت هفته بسیج و در راستای برنامه‌های ترویج ورزش همگانی و انسجام بخشی خانواده‌ها عنوان کرد. 

عباس محمدیان گفت: شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی که با استقبال مردم مشهد همراه بود ساعت هفت و نیم صبح پس از گوش سپردن به دعای "عهد" حرکت خود را از عرصه میدان شهدای این شهر به سوی مزار شهدای گمنام در کوهسنگی آغاز کردند.

وی افزود: استقرار ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی از شرکت کنندگان، ایستگاه‌های اشتراک روزنامه‌های پرتیراژ خراسان رضوی با تخفیف ۵۰ درصد و ارائه هدایایی شامل لوازم منزل و تولیدات ملی به ۲۰۰ نفر از شرکت‌گنندگان به قید قرعه از برنامه‌های جانبی این همایش بزرگ خانوادگی بود.

وی ادامه داد: این پیاده‌روی به همت سپاه امام رضا (ع) و با همکاری شهرداری مشهد،آستان قدس رضوی و بسیج برگزار شد.

برچسب‌ها مشهد ورزش همگانی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ورزش همگانی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین مشهد ورزش همگانی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی