Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:45:33 GMT

سقوط نمایندگان فوتبال همدان از لیگ سه کشور

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۸۳۱۲

سقوط نمایندگان فوتبال همدان از لیگ سه کشور

هفته دوازدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم کشور جام آزادگان در گروه دوم با انجام پنج بازی در شهرهای مختلف دنبال شد و نمایندگان همدان با قبول شکست برابر حریفان خود، به لیگ استان سقوط کردند.

تیم شهرداری مریانج با شکست مقابل کاسپین بابل ۱۳ امتیازی شد و سقوط خود را قطعی کرد تا بازی هفته پایانی آنها تشریفاتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر نماینده استان ذوب فلزات بهار نیز پس از کسب نتایج ضعیف و اعتراض به داوری‌ها در هفته‌های پایانی از ادامه حضور در مسابقات انصراف داد تا با ۲ پله سقوط به لیگ دسته یک استان همدان تنزل یابد.

نمایندگان فوتبال همدان در گروه دوم این مسابقات با تیم های آبیدر سنندج، برق ازا البرز، سولدوز نقده، دماوند آمل، شاهین فرابرد زنجان، فرهنگ البرز، شهروند رامسر، ستاره کاسپین بابل، آذراب اراک، کیمیای تهران و آریونجم تهران هم گروه بودند.

گرین کشاورز نهاوند نماینده همدان در فصل آینده لیگ دسته سوم فوتبال کشور خواهد بود.

همدان ۲ تیم نیز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد.

برچسب‌ها فوتبال سقوط همدان ورزش قهرمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سقوط همدان ورزش قهرمانی فوتبال سقوط همدان ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان