Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلغ دریافتی مهاجم برزیلی پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد مشخص شد.

طرفداری- در نهایت پس از حدود یک ماه مذاکره قرارداد جونیور براندائو با تیم فوتبال پرسپولیس فسخ شد تا این بازیکن به زودی راهی کشورش شود. قرارداد جونیور که با پرسپولیس در حدود 570 هزار دلار بود گران‌ترین قرارداد تاریخ این باشگاه محسوب می‌شد اما کیفیت فنی این بازیکن به گونه‌ای بود که حتی بازیکنان هم از عملکرد او رضایت نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قدوسی در گفتگو با فارس، در خصوص رقمی که این بازیکن گرفت و حاضر شد با پرسپولیس فسخ کند،‌ اظهار داشت:

بنا به خواسته آقای انصاری‌فرد ما کاملاً شفاف در این خصوص عمل کرده و صحبت می‌کنیم. جونیور 252 هزار دلار از پرسپولیس پول گرفت و در نهایت قرارداد او امشب فسخ شد. از یک ماه قبل روند مذاکرات آغاز شد و همه چیز را به مدیریت باشگاه منتقل کردیم. بعد از اینکه آقای کالدرون عدم نیاز خود را در خصوص این بازیکن اعلام کرد مدیر برنامه‌های او شرایط فسخ را گفت و با همکاری امور بین‌الملل باشگاه و  امور حقوقی تلاش کردیم تا این اتفاق رخ دهد. خواسته آقای انصاری‌فرد این بود که همه چیز شفاف گفته شود و بگوییم که چه میزان پرداختی به این بازیکن انجام شده است.

وی افزود:

جونیور چون سه ماه پول نگرفته بود می‌توانست قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند اما با تلاش مدیر برنامه‌های ایرانی و برزیلی این بازیکن قرار شد که او طلب خود را تا اینجا بگیرد و بعد فسخ کند. جونیور صد هزار دلار زمان امضای قرارداد پول گرفته بود و زمانی که اولین پرداختی از سوی آقای انصاری‌فرد به کل تیم داده شد او 50 هزار دلار دیگر گرفت و امروز هم 102 هزار دلار دریافت کرد که در مجموع با گرفتن 252 هزار دلار قرارداد او فسخ شد. البته ما به این بازیکن یورو دادیم اما معادل 102 هزار دلاری که باید دریافت می‌کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:

ایجنت جونیور تأیید کرد که اگر باشگاه بلغاری نامه بدهد و جونیور شکایتی نداشته باشد ما هم مشکلی نداریم. البته این بازیکن برزیلی خیلی ناراحت بود و می‌گفت که دوست داشتم تلاش کنم تا در پرسپولیس موفق باشم اما نشد. او می‌توانست پول بیشتری از پرسپولیس طلب کند اما این کار را نکرد و ما باید واقعیت‌ها را بگوییم. کاری به عملکرد فنی او نداریم اما جونیور واقعاً رفتار خوب با پرسپولیس داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد