Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این کمک هزینه در قالب ماده ششم قانون جامع حمایت از معلولان به 255 خانوار شهری و 50 خانوار روستایی پرداخت شده است.
علیرضا وارثی افزود: در حال حاضر نیز 380 خانوار شهری و 149 خانوار روستایی دومعلولی در استان پشت نوبت دریافت این کمک‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته کمک هزینه بلاعوض تهیه مسکن به 70 نفر از دیگر گروه های جامعه هدف بهزیستی نیز به مبلغ یک میلیارد و 730 میلیون نفر داده شده است.
وارثی ادامه داد: در قالب همین فصل از قانون جامع حمایت از حقوق معلولان ، بهزیستی قزوین متعهد به ساماندهی مسکن سه هزار و 902 نفر از گروه‌های هدف است که تاکنون از این تعداد 2 هزار و 321 مسکن به این افراد واگذار شده است.

وی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از بندهای این قانون در حمایت از معلولان اضافه کرد: این افراد بر اساس ماده 23 از معاضدت حقوقی و وکیل رایگان بهره‌مند می‌شوند که در این راستا سال گذشته برای حدود 300 نفر این خدمات از سوی دادگستری و کانون وکلای دادگستری ارایه شد.

وارثی اظهار داشت:ماده ششم از فصل سوم این قانون ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف شده است پوشش بیمه سلامت افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان را به گونه‌ای تامین کند که علاوه بر تامین خدمات درمانی مورد نیاز این افراد، خدمات توانبخشی جسمی و روانی افراد دارای معلولیت را پوشش دهد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: در این راستا برای 16 هزار مددجوی تحت پوشش این اداره کل دفترچه درمانی صادر شده است.
24 هزار و 700 معلول در استان قزوین شناسایی شده است.

برچسب‌ها مددجویان بهزیستی استان قزوین مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی استان قزوین مسکن مددجویان بهزیستی استان قزوین مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام

                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شده است، اظهار داشت: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان صرف زیرساخت راه‌های مواصلاتی استان در حوزه اربعین است.

وی در ادامه افزود: استان ایلام دارای، ده بیمارستان دولتی و سه بیمارستان خصوصی است و بیش از ۵۰۰ پزشک و  ۱۹۳ سالن ورزشی و تعداد ۳۷ هزار ورزشکار سامان‌دهی شده دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم در استان تولید شده است، عنوان کرد: با توجه نزولات جوی امسال تولید گندم به ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیمارستان ملکشاهی طی دو ماه آینده و سد میمه با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا همچنین تصریح کرد: استان ایلام ۵۹۰ روستا دارد و تراکم جمعیت شهری ۶۸ و تراکم جمعیت روستایی ۳۲ درصد و دارای ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با سه استان کشور عراق است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی است که بخشی از ظرفیت‌ها بالفعل شده است.

وی در پایان با قدردانی از صدا و سیما، رسانه‌ها و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، افزود: سال گذشته از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استان ایلام به عنوان استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

دیگر خبرها

  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟