Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  حسین میرزایی با بیان اینکه پس از واریز کمک های معیشتی به حساب مردم، کمتر از پنج میلیون درخواست برای واریز ثبت شده است، گفت: البته در این میان بیش از ده درصد از درخواست ها مربوط به افرادی است که سرپرست خانوار نیستند و تعداد رکوردهای تکراری نیز بسیار زیاد است یعنی افرادی که درخواست خود را ثبت کردند و مجددا اطلاعات خودشان را نقض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: از چهارشنبه سامانه hemayat.mcls.gov.ir قابل دسترسی بوده و مردم نباید به سایتی غیر از این سامانه مراجعه کنند و تاکنون 58 هزار درخواست با پذیرش تعهدات در سامانه ثبت شده است که یکی از این تعهدات پذیرش بررسی زیرسیستمی اطلاعات بانکی مردم است.

 

سخنگوی ستاد مشمولین کمک معیشتی دولت با تصریح بر اینکه ثبت درخواست رسیدگی به دریافت کمک معیشتی را بسیار سهل الوصول کرده ایم، عنوان کرد: این سامانه بسیار کاربر پسند است و افراد با دانش حداقلی و کمترین مراحل می توانند درخواست خود را ثبت کنند و ظرف سه هفته آتی، جواب نهایی رسیدگی به این مهم به آن ها داده خواهد شد.

 

وی اشاره کرد: کسانی می تواند به سامانه ذکر شده مراجعه کنند که کد رهگیری از دستور *6369# دریافت کرده باشند. کسانی که قبلا از دریافت یارانه انصراف داده بودند، باید به دفاتر پلیس 10 + مراجعه و ثبت نام کنند و با مراجعه به بانک، افتتاح حساب کنند و در نهایت لیست پایش اقتصادی شوند و در صورت داشتن شرایط، یارانه و پول کمک معیشتی را دریافت خواهند کرد.

 

حسین میرزایی در درباره علت واریز نشدن کمک معیشتی به برخی از افرادی که مستحق بوده اند، گفت: تعریف استحقاق یک تعریف واحد نیست زیرا فردی اموال زیادی دارد ادعا می کند مستحق است و فردی با شرایط مالی پایین تر نیز همین ادعا را مطرح می کند. بر اساس شاخص هایی که مطرح شده است این کمک معیشتی پرداخت شده است و کسانی که این پول برای آن ها واریز نشده است به این معنی است که باید بررسی بیشتری صورت بگیرد و پس از دسترسی به حساب های بانکی و در صورت نیازمند بودن، پرداخت انجام خواهد شد.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: یارانه حمایتی اطلاعات بانکی میرزایی اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!

به گزارش "ورزش سه"، پیولی، سرمربی میلان، علیرغم اعتراض بزرگی که هواداران میلان در جریان تساوی ۳-۳ خانگی روسونری مقابل جنوا انجام دادند، به آنها احترام می‌گذارد. اولتراهای میلان در بازی امشب در اکثر دقایق بازی سکوت کردند و ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. پیولی در نشست خبری پس از بازی در مورد شرایط تیمش و اعتراض هواداران صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
شروع‌مان ضعیف بود. ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرکز و یکپارچگی لازم را نداشتیم و یک گل زودهنگام دریافت کردیم.
پس از آن، ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما اشتباهات بسیاری نیز مرتکب شدیم. سپس به بازی برگشتیم و به برد نزدیک بودیم اما روی اشتباهات بچگانه یک گل ساده دریافت کردیم.

اعتراض هواداران؟
ما امروز خوب بودیم اما نتوانستیم پیروزی را به دست بیاوریم. ما هیچ یک از ۴ بازی اخیر را نبردیم. هواداران حق دارند از ما عصبانی باشند و اعتراض‌شان را به شکل هو یا به اشکال دیگر نشان دهند. ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم. ما باید متمرکز بمانیم و تا پایان خوب کار کنیم. هواداران اعتراض می‌کنند چون دلیلی وجود دارد و ما خوب نبوده‌ایم. باید بهتر بازی کنیم که آنها از ما راضی باشند.

حذف از لیگ اروپا در آینده شما تاثیرگذار است؟
بله فکر می‌کنم تاثیر دارد. می‌توانستیم صعود کنیم. البته که تاثیرگذار بود و در پایان فصل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تعویض لیائو و هو شدنش؟
رافا امروز به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف نبود. من به یک وینگر نیاز داشتم که بیشتر به داخل محوطه برود و اوکافور در این زمینه بهتر بود. در مورد هو شدن نمی‌توان چیزی بگویم. این نظر هواداران است.

دیگر خبرها

  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • طرح فجرانه کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!