Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شانزدهمین نمایشگاه صنعت متالوژی، فولاد و صنایع معدنی با حضور ۳۸۲ شرکت داخلی و خارجی و ۱۶ کشور افتتاح شد. تاریخ انتشار: 12:18 - 08 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۲۰۲۷

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی، فولاد، معدن و صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، ریخته گری و کوره‌های صنعتی، آهنگری، ماشین کاری و قالب سازی با حضور ۳۸۲ شرکت داخلی و خارجی و ۱۶ کشور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۲۹۷ شرکت داخلی و ۸۵ شرکت خارجی از کشور‌های آلمان، ایتالیا، چین، امارات، فرانسه، هند، اسپانیا، سوئیس، انگلیس، ترکیه، اتریش، مکزیک، استرالیا، سوئد، روسیه و ژاپن حضور دارند.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی شرکت‌های داخلی و خارجی، نوین‌ترین محصولات خود در زمینه آهن، فولاد و ... را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند و این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای انعقاد قرارداد‌های همکاری میان شرکت‌های داخلی و خارجی است.

آشنایی با فناوری‌های تولید و پیشرفت‌های این حوزه، تبادل اطلاعات و دانش و فناوری‌های روز میان مشارکت کنندگان و متخصصان از جمله دستاورد‌های مهم این نمایشگاه است.

نمایشگاه بین المللی «ایران متافو» تهران از جمعه ۸ تا ۱۱ آذر هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائم نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

بیشتر بخوانید: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق آغاز شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی نمایشگاه تولید داخل رونق تولید صنایع فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران امروز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در نخستین ساعات از آغاز به کار این نمایشگاه احمد وحیدی وزیر کشور در غرفه استان هرمزگان حاضر شده و به صورت مستقیم توانمندی‌های هرمزگان را بررسی کرد.

در ادامه گزارش خبرنگار مهر از این نمایشگاه را می‌بینید.

کد خبر 6090315

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل