Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، ‌صنایع معدنی و متالورژی ایران با حضور شرکت‌هایی از اروپا و آسیا و ۳۰۰ شرکت ایرانی امروز (جمعه) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، ‌صنایع معدنی و متالورژی ایران با حضور شرکت‌هایی از اروپا و آسیا و ۳۰۰ شرکت ایرانی امروز (جمعه ۸ آذر) با حضور مقامات وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد،‌ صنایع معدنی و متالورژی ایران، شرکت‌هایی از کشورهای اروپایی و قدرت‌های آسیایی از جمله آلمان،‌ ایتالیا، ‌فرانسه، اسپانیا، ‌هلند،‌ سوئیس، ‌سوئد، ‌انگلستان، ‌ترکیه، ‌اتریش، نروژ، مکزیک، ‌استرالیا،‌ روسیه،‌ چین، ‌امارات، ‌هند و ژاپن حضور دارند.

 

این گزارش می افزاید: در این نمایشگاه همچنین بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و همه شرکت‌ها، ‌کارخانه‌ها و صنایع فولادی و زیر مجموعه این صنعت از سراسر کشور دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.   همچنین شرکت‌هایی که در حوزه‌های آهن و فولاد، معدن و صنایع معدنی،‌ آلومینیوم، ‌فلزات غیرآهنی،‌ ریخته‌گری، ‌آهنگری، ‌کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی،‌ نسوزها و سرامیک‌های صنعتی، ماشین‌کاری، ‌قالب‌سازی،‌ متالوژی فعالیت دارند، ‌در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، ‌صنایع معدنی و متالورژی ایران شرکت کرده‌اند.

این گزارش می افزاید: این نمایشگاه در بخش های آهن و فولاد (مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژ‌های آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد، انواع محصولات فولادی)، ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری (انواع روش‌های ریخته ‌گری، قالب‌سازی و انواع قالب‌ها، آهنگری و فورج، ماشین‌ کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ‌دهی، جوشکاری و تجهیزات جوش، انواع روش‌های برشکاری) و فلزات غیرآهنی(آلومینیوم، مس، سرب، روی و انواع فلزات گرانبها شامل طلا، نقره، پلاتین و تیتانیوم، اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، فرآوری فلزات و تولید محصولات فلزی غیرآهنی) برگزار می شود.

 

معدن و صنایع معدنی (مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، انواع زغال سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدن، ماشین ‌آلات سنگین، کائه ‌آرایی و فرآوری، پیمانکاری معادن)، کوره‌ها، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی (انواع کوره‌های صنعتی، سرامیک‌ها، نسوز‌های شکل‌دار و بی‌شکل، عایق‌ها و مواد الیافی، قطعات و تجهیزات نسوز) و پروژه‌های صنعت و معدن (انواع پروژه‌های معدنی، صنایع فولاد و فلزات غیرآهنی، پروژه‌های نیروگاهی، پروژه‌های راهسازیو عمرانی،تکمیل پروژهو طرح‌های توسعه‌‌ای، پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی، سرمایه ‌گذاری و تامین مالی پروژه، خدمات پیمانکاری، بیمه، مشاوره) از دیگر بخش های شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی است که از ساعت 9 تا 17 آماده بازدید علاقمندان به این حوزه است.

 

یادآور می شود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) که سال گذشته برگزار شد 215 شرکت کننده داخلی و 60 شرکت کننده خارجی حضور داشتند./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته بسیج اغتشاشات اخیر در کشور بسیج اغتشاشات هفته بسیج راهپیمایی نمایشگاه بین المللی متالورژی نمایشگاه بین المللی فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از حضور قطعی ۲۶ هنرمند و معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان در اکسپو تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت اقلیدی، امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت‌_ با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو تهران از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: این نمایشگاه بین‌المللی از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت برپاست و فارس تنها استانی در کشور است که با مشارکت بخش خصوصی و در قالب غرفه‌ای ۱۰۲ متری و به صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

وی افزود: در راستای حمایت از توسعه، ترویج و فروش صنایع دستی استان، تفاهم‌نامه‌ای با یکی از شرکت‌های حوزه اقتصاد صنایع‌دستی کشور در فارس منعقد شده است که در قالب آن زمین نمایشگاهی به وسعت ۱۰۲ متر در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه غرفه‌سازی، اسکان و ایاب و ذهاب هنرمندان به عهده این شرکت است، ادامه داد: از ۲۶ هنرمندی که در این نمایشگاه حضور دارند، شش هنرمند دارای مدرک درجه یک هنری است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

به گفته ثابت اقلیدی برای معرفی بیشتر داشته‌های فرهنگی و صنایع‌دستی این استان در نمایشگاه اکسپو تهران، کلیپ‌های مستند پنج دقیقه‌ای و کاتالوگ دوزبانه و مترجمین به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تجهیز قسمتی از پاویون جمهوری اسلامی هم در اکسپو تهران با المان‌های صنایع دستی استان فارس چون خاتم و منبت است، اضافه کرد: بی‌تردید برگزاری این رویداد بین‌المللی تأثیر به‌سزایی در معرفی و فروش محصولات صنایع دستی فارس و رونق گردشگری استان خواهد داشت.

کد خبر 748428

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد