Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: سهمیه بندی بنزین بهانه استکبار جهانی و آشوب گران برای تضعیف نظام اسلامی بود که ملت با حضور آگاهانه در راهپیمایی های سراسر کشور و حمایت از نظر مقام معظم رهبری، این توطئه را خنثی کرد.

وی ادامه داد: بدون شک دلارهای بیگانگان و نقشه شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشت این توطئه بود که ولایت مداری و عشق ملت به آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و خون مقدس شهدا، آن را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران باید بداند راهی را که امام راحل برای آنها ترسیم کرده همان راه اهل بیت(ع) است و تخطی از این مسیر مقدس خیانت به اهل بیت(ع)، نظام اسلامی و خون مقدس شهدا محسوب می شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: اهل بیت(ع) در زمان غیبت کبری اختیار پیروان اهل بیت(ع) را بر عهده ولایت فقیه گذاشته و مردم باید همواره گوش به فرمان علما و ولایت فقیه باشند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته همواره گوش به فرمان ولایت فقیه زمان خود بوده اند و به عنوان مثال دستور امام راحل به عنوان ولی فقیه باعث شد که جوانان این مرز و بوم خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رسانده و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص اتفاقات اخیر کشور عراق نیز گفت: بدون شک این اتفاقات نقشه شوم انگلیس، آمریکا، اسرائیل و آل سعود است و ملت عراق باید با فرمانبرداری از مراجع خود نسبت به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شیعه متحد شوند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت عراق باید راه خود را از اغتشاشگران و برهم زنان نظم عمومی کشورشان جدا کرده و اجازه ندهند دشمنان اسلام و شیعه برای آنها تصمیم گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص هفته بسیج نیز گفت: نیروی مردمی بسیج یادگار امام خمینی(ره) و از برکات انقلاب اسلامی است که به ‌عنوان نماد بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های اثرگذاری در صیانت از کیان ایران اسلامی برداشته است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هفتم آذرماه و روز نیروی دریایی نیز گفت: نیروی دریایی ارتش در اوج اقتدار برای دفاع از مرزهای کشور در مقابله با تعدی احتمالی دشمنان قرار دارد. 

وی ادامه داد: ساخت انواع ناوشکن، موشک اندازها و همچنین زیردریایی ها با فناوری روز دنیا بخشی از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که ملت باید قدردان این توانمندی های ارزشمند باشند. 

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص دهم آذرماه سالروز شهادت سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خصوصیات اخلاقی و منش رفتاری این شهید بزرگوار باید الگوی نمایندگان مردم در خانه ملت باشد.

بزرگداشت شیخ مفید، میرزا کوچک خان جنگلی، دکتر شهریاری از دیگر محورهای سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک بود.
نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی اقامه می شود.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه مرکزی اراک نماز جمعه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مرکزی اراک نماز جمعه ایران نماینده ولی فقیه مرکزی اراک نماز جمعه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در اولین نشست تخصصی تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه اظهار داشت: خلیج فارس در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری و در کنار سرزمین و مردم ایران نقطه عطف و مشترک همه مردم و مذاهب است حتی نقطه مشترک ایرانیان و فارسی زبانان است.

استاندار بوشهر افزود: آبراه‌های بین المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بودند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریاها حضور داشته باشد.

وی بیان داشت: مقرراتی که بر آب‌ها و دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس بروند و امروز می‌بینیم شناورهای ما این تردد را دارند.

محمدی‌زاده بیان داشت: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند، که میر مهنا در ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند این مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری بودند که مقابل آنها مقابله کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند اما مردم بوشهر با دست خالی با آنها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد. محمدی‌زاده ابراز داشت: رئیسعلی با رهبری روحانیت جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و با آمریکا که برای پشتیبانی از رژیم بعثی عراق و صدام آمده بود، در خلیج فارس با رشادت شهید نادر مهدوی و دیگر رزمندگان ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

وی افزود: امروز به همت انقلاب اسلامی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته است و با هدایت و حمایت‌های رهبری این حلقه‌ها به هم پیوسته شده است و یک پیوستگی جغرافیایی توسط محور مقامت برای حمایت از مظلومیت منطقه شکل گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، آمریکا و دیگر دشمنان را مستهلک کرده است.

کد خبر 6091517

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است