Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:59:51 GMT

خدمت به مردم لرستان، بهترین دوران زندگی ام بود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۰۵۹۲

خدمت به مردم لرستان، بهترین دوران زندگی ام بود

آیت الله میرعمادی با خداحافظی از مردم لرستان، گفت: افتخار می کنم که بهترین دوران زندگی و جوانی در خدمت شما مردم ولایت مدار سپری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« آیت الله سید احمد میرعمادی» امروز(8 آذر) در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، با خداحافظی از مردم استان، افزود: افتخار می‌کنم که بهترین دوران زندگی و جوانی‌ام در خدمت به شما مردم ولایتمدار استان لرستان سپری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه 12 سال با حکم  رهبر معظم انقلاب برای خدمت به شما تلاش کردم، گفت: افتخار می کنم که به شما مردم شریف، ولایت مدار، انقلابی، خون گرم و مهمان نواز خدمت کردم.

 

وی افزود: در مدت این 12 سال  در بخش های مختلف فرهنگی و زیرساخت های فرهنگی و دیگر امور جامعه برای خدمت به شما مردم شریف تلاش کردم.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به اقامه 585 نماز جمعه در خرم آباد، افزود: تلاش شد در خطبه های نماز جمعه مطالبات مردم از مسئولان بیان و پی گیری شود.

 

وی افزود: همواره در خطبه های نماز جمعه گوشه ای از اهم فعالیت های که در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم بود را بیان کرده ام.

 

آیت الله میرعمادی افزود: در مدت 12 سال اخیر همیشه نماز جماعت صبح  برقرار بوده، نماز ظهر در ادارات و نهادها و نماز مغرب و عشا به جماعت برگزار بوده است.

 

وی تصریح کرد: پی گیری و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی درنماز جمعه، طرح شمیم خدمت، پاسخگویی به سوالات شرعی، تصحیح قرائت نماز، خواندن وصیت نامه شهدا و ... از جمله فعالیت فرهنگی در حاشیه اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در خرم آباد بوده است.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به پیگیری های به عمل آمده برای اقامه نماز در شهرستان ها و احداث و تکمیل مصلی های نماز جمعه در استان، افزود: هم اکنون در 10 نقطه استان لرستان نماز جمعه اقامه می شود.

 

وی با اشاره به پی گیری های به عمل آمده برای اقامه نماز در دیگر مناطق استان، افزود: تلاش هایی خوب برای اقامه نماز در 18 نقطه استان به عمل آمده است.

 

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به اهمیت جوان گرایی، افزود: تلاش شد در قالب مجمع مشورتی جمعی از جوانان استان برای رفع مشکلات جوان فعال شوند و در قالب این مجمع خدمات خوبی در حوزه جوانان، فرهنگ و دین ارائه شد.

 

وی تصریح کرد: تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ جوانان لرستانی عضو این نهاد شده اند.

 

 آیت الله میرعمادی با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان بستری برای رویش نسل مومن و انقلابی شد، اظهار کرد: توسط مجمع مشورتی  ۱۰ همایش ملی و استانی برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به طرح تفسیر قرآن کریم، افزود: این طرح طی 12 سال اخیر پی گیری شد.

 

وی تصریح کرد: به برکت قرآن در طول ۱۲ سال اخیر ۷۵۰ جلسه تفسیر قرآن برگزار شد.

 

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه جلسات تفسیر قرآن در طول ماه مبارک رمضان هر شب برگزار می شد، افزود: این جلساتاز طرف صدا و سیما پخش شد که از صدا و سیمای مرکز لرستان تقدیر می کنم.

 

 خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه بیش از ۱۵۰ یادواره شهدا را سخنرانی کردم و از اغلب خانواده شهدا و جانبازان دیدار و سرکشی کردیم، افزود: بیش از ۴۰ همایش علمی و فرهنگی برگزار کردیم که بی نظیر بوده است، یکی از آن ها همایش سالیانه سیره علوی بوده است که کار عظیمی بود و مجموعه مقالات آن یک دایره المعارف سیره علوی شده است.

 

آیت الله میرعمادی بیان کرد: توجه ویژه برای رفع مشکلا نیازمندان و فقرا استان و اجرای طرح مهر نان در این راستا، تلاش برای تاکید بر بهسازی و ایجاد زیرساخت ها در استان از دیگر برنامه های بود که برای خدمت به مردم لرستان ارائه شد.

 

وی از سفر های متعدد به شهرها، بخشها، روستاها و مناطق عشایری استان خبرداد و افزود: تلاش شد در این سفر ها با مشکلات مردم آشنا و با پی گیری جهت رفع مشکلات اقدام شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: در حضور شما شهادت می دهم هیچگاه در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکردیم، در جریان سیل دیدید، مشکلات شما برای من مشکل و راحتی شما برای من موجب راحتی بوده است.

 

امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به برنامه های عمرانی خود در استان، افزود: در بخش زیرساخت های فرهنگی مصلای بزرگ الغدیر با ۱۷ هزار و ۸۳۶ مترمربع را توسعه دادیم و همچنین تعداد سه محراب عظیم با کاشی معرق ساخته شده است.

 

وی همچنین با اشاره به ساخت چندین حوزه علمیه در استان، افزود: در سایه پی گیری های به عمل آمده با تلاش و پیگیری مدرسه علمیه معصومیه برای خواهران ساخته شد، مدرسه علمیه رضویه برای برادران احداث شد که افتخاری برای حوزه های علمیه است.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به طرح عمرانی  ساخت زائر سرا در مشهد برای مردم لرستان، افزود: هم اکنون اسکلت آن در ۹ طبقه تکمیل شده است، امیدواریم این زائرسرا تکمیل شود تا زائر لرستانی جای منظم و مرتبی داشته باشد.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه  نامه ای به محضر مبارک رهبر انقلاب نوشته ام که موافقت کنند از این سنگر خداحافظی کنیم، نام را برای مردم هم قرائت کرد.

 

وی بیان کرد: امیدوارم هر عزیزی که بعد از من خواهد آمد به عنوان نماینده ولی فقیه بهتر و با توان بیشتر به شما خدمت خواهد کرد.

 

آیت الله میرعمادی در ادامه از مردم استان لرستان خداحافظی کرد و گفت:  از همه شما مردم بزرگوار صمیمانه سپاسگذارم. اگر در این مدت قصوری و کوتاهی بوده حلال بفرمایید.

 

گفتنی است، در بخش هایی از نامه آیت الله میرعمادی به رهبر معظم انقلاب آمده است:

خدای متعال را شاکرم که با لطف و عنایت خدا و دستور حضرت عالی قریب به ۱۲ سال در میان مردم ولایتمدار، انقلابی و دوستدار ذریه رسول الله(ص) در استان لرستان در امر اقامه نماز جمعه و جماعت و تبلیغ دین الهی، تعلیم و تربیت به عنوان یک مبلغ و معلم و مشاور کوچک مشغول خدمت بودم. نتیجه اهم فعالیت های این مدت در دو بخش به پیوست تقدیم حضور می گردد.

 

حضرت آقا در طول این مدت آنچه در توان داشتم به کار گرفتم امیدوارم مورد قبول حق تعالی و تایید مولایمان حضرت ولی عصر(عج) و رضایت خاطر رهبر عزیزم قرار بگیرد. اکنون به نظر می رسد برای شتاب بخشیدن به کارها نیازمند به نیروی تازه نفس و با توان بیشتری است تا روح تازه ای به این نهاد مقدس دمیده شود.

 

لذا ضمن تقدیر و تشکر از بزرگواری و اعتماد حضرت به این حقیر از محضر مبارک شما درخواست می گردد این بار امانت و تکلیف الهی را از دوش این سرباز کوچک خودتان برداشته و نسبت به کناره گیری اینجانب از این سنگر مقدس موافقت فرمایید.

به عنوان سرباز ولایت همچنان در خدمت حضرت عالی خواهم بود.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات فهما راهپیمایی مساجد امام جمعه خرم آباد خداحافظی نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد