Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور در همایش تجلیل از افسران جنگ اقتصادی (کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی کویری) بابیان اینکه ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم این شهرستان از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان سمنان اجراشده است گفت: تمامی این طرح‌ها با مشارکت مردم و بدون دریافت تسهیلات دولتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه معرفی ظرفیت‌های تولیدی در عرصه‌های اقتصادی باید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد و از آن نباید غفلت کرد، افزود: با توجه به شرایط تحریم، تکریم و تجلیل از فعالان اقتصادی و کارآفرینان بازگو کردن خدمات افسران جنگ اقتصادی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه نگاه فرماندهی معظم کل قوا به اقتصاد کشور نیز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران معادلات دشمنان را بر هم‌ریخت و آنان را در انجام برنامه‌هایشان ناکام گذاشت.

تقی‌پور بابیان اینکه مقوله اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت‌ها است، در ادامه تصریح کرد: رمز موفقیت جمهوری اسلامی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه و هجمه‌های دشمنان است که امروزه نیز مأموریت بسیج مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ اقتصادی به شمار می‌رود و بر این اساس تدابیر لازم را دارد.

او اضافه کرد: حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینان و توجه به این موضوع و قشر از جامعه هرگز نباید از نگاه و دید مسئولان به فراموشی سپرده شود که توجه به این موضوع در تقویت اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در مناطق محروم را کاری باارزش و ماندگار دانست و افزود: ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده کمک فراوان به رشد و توسعه اقتصاد کشور را به همراه دارد.

انتهای پیام / ر

مقوله اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت‌ها است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده