Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از ارائه خدمات رایگان در کلینیک توانبخشی این سازمان به معلولان این استان به مناسبت گرامیداشت هفته معلولان خبر داد.

«زهرا همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با تشریح برنامه های گرامیداشت هفته معلولان در این استان، اظهار کرد: کلیه خدمات کلینیک توانبخشی این اداره کل برای عموم معلولان و مردم به مناسبت گرامیداشت هفته معلولان از فردا شنبه ۹ آذر رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به بازدید از خانواده های چند معلولی و بازدید مسئولان از مراکز توانبخشی معلولان در طول این هفته، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی های معلولان استان و برگزاری مسابقه ورزشی ویژه معلولان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از  ارسال پیامک صوتی تبریک روز معلولان همزمان با ۱۲ آذر ماه به مشترکان تلفن همراه خبر داد و گفت: در طول این هفته مسئولان بهزیستی و معلولان موفق در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی حضور خواهند یافت و به بیان گزارش و تشریح برنامه های این سازمان در استان در ارتباط با معلولان خواهند پرداخت.

 

همتی تصریح کرد:  مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان شامل تکریم از معلولان موفق، اختتامیه چهارمین سوگواره ملی عکس «مسیر سبز» ویژه اربعین حسینی و تجلیل از خادمان اربعین حسینی در روز ۱۲ آذرماه سال جاری تیز با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار می شود.

 

گفتنی است، نهم تا پانزدهم آذرماه به عنوان هفته معلولان نامیده شده است.


 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن خبرگزاری شبستان نماز جمعه مساجد فهما اغتشاشات اخیر در کشور معلولان سازمان بهزیستی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • گرامیداشت روز معلم
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه