Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین چمن مصنوعی ویژه فوتبال در دبستان شهید رحیمی بیرجند با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، زمین چمن مصنوعی دبستان شهید رحیمی امروز (9 آذر) با حضور فرماندار بیرجند، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، رئیس هیات مدیره شعب بیمه معلم و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این زمین چمن با مساحت 800 مترمربع و با ابعاد 40 در 20 متر با هزینه 220 میلیون تومان افتتاح شد. با بهره برداری از زمین چمن مصنوعی در این مدرسه بیرجند بیش از 320 دانش آموز از مزایای آن بهره مند می شوند.


 

«محمدحسین یکه خانی» مدیر آموزش و پرورش بیرجند در این مراسم اظهار کرد: در راستای سند تحول بنیادین یکی از مهمترین رسالت های آموزش و پرورش توجه ویژه به بحث ورزش در مدارس و ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان است.

 

وی بیان کرد: نسل جوان و دانش آموزان نیاز مبرم  و ضروری به امر ورزش و نشاط و شادابی دارند.

 

مدیر آموزش و پرورش بیرجند با تاکید بر اینکه ورزش موجب شادابی و نشاط دانش آموزان می سود و زمینه بهبود فرایند تعلیم و تربیت را بهتر می کند، گفت: ورزش کارکرد مغز را افزایش می دهد و قطعا این موجب افزایش یادگیری مغز و تناسب اندام می شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه قرآن فهما بسیج اغتشاشات اخیر در کشور خطبه نماز جمعه هفته بسیج زمین چمن مصنوعی مدیر آموزش و پرورش بیرجند مدرسه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه‌های هفته معلم گفت: هفته معلم فرصت مناسبی برای گرامیداشت مقام معلم و قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و بی‌منت این قشر است. 

او با بیان اینکه برای گرامیداشت هفته معلم در تمام مدارس شهرستان بیرجند برنامه‌های شاد و مختلفی برگزار می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های محوری و عمومی شهرستان، پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد است.

بیشتر بخوانید

بار اصلی مقابله با بدحجابی بر دوش مجاهدان جهاد تبیین است

 بهدانی اظهار کرد: این پویش جذاب با مشارکت دانش‌آموزان و فعالان فضای مجازی به منظور تجلیل از معلمان در حال اجرا است. 

مدیر آموزش و پرورش بیرجند تصریح کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند با ارسال یک عکس یا کلیپ در کنار معلمشان در پیامرسان شاد به نشانی @ap_birjand، در این پویش شرکت کرده و در پایان این پویش به تعدادی از آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • توجه به هوش مصنوعی در نقشه راه سند تحول آموزش
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است