Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران طی تذکری از شهردار تهران خواست تا نسبت به وضعیت گودهای رها شده مجاور سالن همایش‌های برج میلاد و گود ایران زمین اقدام کند. ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد علیخانی امروز در جلسه شورای شهر تهران تذکراتی را به سازمان تاکسیرانی و وضعیت گودهای رها شده مجاور سالن همایش‌های برج میلاد و گود ایران‌ زمین مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تخلف سازمان تاکسیرانی و تبدیل غیرقانونی ماده 2 آیین‌نامه اظهار کرد: با توجه به شکوائیه‌های واصله از شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی مبنی بر الزام این شرکت‌ها برای دریافت پروانه‌های متعدد از سازمان‌های تاکسیرانی که ناشی از تغییر غیرقانونی ماده 2 آیین‌نامه مجوز تاسیس و فعالیت‌های شرکت‌های تاکسیرانی است، لازم است موضوع تخلف انجام شده به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفته و ضمن بازگشت به مفاد اصلی مذکور پروانه‌های وفق روال قانونی صادر و نتیجه آن اعلام شود.

علیخانی افزود: این تذکر از طریق هیئت رئیسه شورای شهر تهران به شهردار تهران اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره وضعیت گودهای رها شده مجاور سالن همایش‌های برج میلاد و گود ایران زمین گفت: با توجه به برگزاری جلسات و پیگیری‌های مکرر در مورد پایدارسازی و تعیین تکلیف گود رها شده در مجاورت سالن همایش‌های برج میلاد و با توجه به اهمیت موضوع و مخاطره‌آمیز بودن این گود و سایر گودهای رها شده در سطح شهر تهران، همانند گود خیابان ایران زمین به شهردار تهران تذکر می‌دهم که شخصاً موضوع را مورد پیگیری قرار داده و تصمیمات لازم، اتخاذ و نتیجه را اعلام کند.

عدم رعایت نظم در هیئت رئیسه شورای شهر تهران

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند