Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم روز بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری، سرمربی پیشین تیم ملی و تقدیر از سال‌ها مدیریت علی کاظمی از مدیران سابق فوتبال کشورمان برگزار می‌شود. ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت معلم اخلاق در ورزش کشور مرحوم پرویز دهداری و همچنین تقدیر از سال‌ها مدیریت علی کاظمی در فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه) با حضور جمعی از اهالی ورزش و فرهنگ ایران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از ساعت 14:30 فردا در تالار جابر بن حیان دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس و به همت پیشکسوتان باشگاه هما و کافه فوتبال با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، فدراسیون فوتبال و باشگاه پیکان برگزار می‌شود.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم پرویز دهداری بزرگ مرد اخلاق در ورزش و فوتبال کشور، از پیر مدیریت فوتبال ایران علی کاظمی، رئیس سابق هیئت فوتبال استان تهران، رئیس اسبق کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، دبیر و سرپرست سابق سازمان لیگ فوتبال به پاس بیش از نیم قرن فعالیت در عرصه مدیریت فوتبال کشور تقدیر به عمل می‌آید.

بهتاش فریبا: دهداری با 2 ریال پول تیم ملی را سوم آسیا کرد

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تقدر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران تقدیر بعمل آمد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران، برای نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094005 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم