Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:06:56 GMT

ثبت شماره حساب یارانه در سایت حمایت

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۶۹۱۸

میرزایی:شهروندان برای اطلاع از پیامک کمک معیشتی شماره حساب یارانه نقدی را وارد سایت hemayat.mcls.gov.ir کنند.
حسین میرزایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شهروندان برای اطلاع از پیامک کمک معیشتی شماره حساب یارانه نقدی را وارد سایت hemayat.mcls.gov.ir کنند.
سخنگوی ستاد طرح حمایت معیشتی افزود: آن دسته از افرادی که با شماره #۶۳۶۹* پیامک داده اند، اما پاسخی دریافت نکرده اند، می‌توانند به سامانه حمایت، با شماره ملی و شماره حساب واریز یارانه ها، وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۴ میلیون پیامک ارسال شده است، اما به دلایل مختلف برخی هموطنان پیامک را دریافت نکرده اند، گفت: شهروندان نگران نباشند و می‌توانند در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند و این امکان را فراهم کردیم به جای کد رهگیری، شماره حساب واریز یارانه را ثبت کنند، یعنی شماره ملی را وارد کنند، اگر کد رهگیری دریافت کرده اند که همان را وارد می‌کنند در غیر این صورت شماره حساب واریز یارانه را ثبت و کد امنیتی را وارد کنند، وارد سایت شوند و مراحل بعدی را انجام دهند.
میرزایی گفت: شهروندان برای وارد شدن از این طریق باید فیلترشکن‌ها و وی پی ان‌های تلفن همراه را خاموش کنند، چون این سایت بر روی شبکه اینترنت ملی فعال است.
وی افزود: بعد از ثبت درخواست در سامانه در نهایت تا ۳۰ روز دیگر نتیجه قطعی بررسی در داخل سامانه به مردم اطلاع رسانی می‌شود که می‌توانند با واردشدن به سامانه نتیجه را ببینند و اگر مشمول نشده باشند، با دلیل اعلام خواهد شد.
سخنگوی طرح کمک معیشتی درباره آن دسته از متقاضیان طرح حمایت معیشتی که پیش از این در فهرست یارانه بگیران نبودند، گفت: این افراد به منظور ارایه درخواست دریافت حمایت معیشتی باید از اول دی ماه با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند.
میرزایی افزود: این موضوع هیچگونه ارتباطی به موضوع یارانه ندارد و صرفا محدود به موضوع طرح حمایت معیشتی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 99 علی لاریجانی آنفولانزا عباسعلی کدخدایی انتخابات مجلس یازدهم شاخص آلودگی هوا کارن همایونفر تابناک حساب یارانه طرح کمک معیشتی لایحه بودجه 99 علی لاریجانی آنفولانزا عباسعلی کدخدایی انتخابات مجلس یازدهم شاخص آلودگی هوا کارن همایونفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است

ایتنا - طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
به نظر می‌رسد اپل آی‌دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

به گزارش ایتنا از مهر، هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره‌ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است