Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:52:13 GMT

بزرگداشت استاد اخلاق فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۶۹۷۹

بزرگداشت استاد اخلاق فردا برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت معلم اخلاق ورزش کشور مرحوم پرویز دهداری و همچنین تقدیر از سال ها مدیریت علی کاظمی در فوتبال ایران فردا با حضور جمعی از اهالی ورزش و فرهنگ ایران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این مراسم که از ساعت 14:30 سه شنبه ۱۲ آذر ماه ۹۸ در تالار جابر بن حیان دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس و به همت پیشکسوتان باشگاه هما و کافه فوتبال با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، فدراسیون فوتبال و باشگاه پیکان برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم پرویز دهداری بزرگ مرد اخلاق در ورزش و فوتبال کشور، از پیر مدیریت فوتبال ایران علی کاظمی، رئیس سابق هیات فوتبال استان تهران، رئیس اسبق کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، دبیر و سرپرست سابق سازمان لیگ فوتبال به پاس بیش از نیم قرن فعالیت در عرصه مدیریت فوتبال کشور تقدیر به عمل می آید.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد