Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@12:12:12 GMT

اختلال فنی در سامانه پیامکی کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۱۹۷

اختلال فنی در سامانه پیامکی کمیته امداد

به گزارش حوزه سایر رسانه‌ها خبرگزاری تقریب، سید احسان گتمیریان مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص اختلال پیش آمده در سامانه USSD  این نهاد و مشکلات ناشی از آن  برای هموطنان توضیح داد: این سرویس با پشتیبانی شرکت آسان پرداخت اداره می‌شود  و در وب‌ سرویس ارتباطی این شرکت مشکل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)  اظهار داشت: این مشکل فنی  پیش آمده که به شکل تکرار ارسال پیامک برورز پیدا کرده است به معنای  برداشت اضافه از حساب هموطنان نیست و نباید نگران هزینه آن باشند.

گتمیریان خاطر نشان کرد: مشکل اختلال فنی در سامانه سرویس دهنده در حال رفع است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

کد خبر 6093782

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد