Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس نوظهور در تشریح برنامه‌های گروه‌های بسیج سازندگی اردبیل به خبرنگار مهر گفت: با تلاش گروه‌های جهادی استان اردبیل تعمیر ۳۸۵ واحد مسکونی در مناطق سیل زده معمولان به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه کمک به احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در دستور کار بسیج سازندگی استان قرار دارد، تصریح کرد: کمک به واحدهای احداثی نیز در مناطق سیل زده معمولان لرستان با حضور گروه‌های جهادی استان اردبیل در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: تاکنون ۱۶ گروه جهادی از نواحی مقاومت بسیج سپاه استان به مناطق سیل زده معمولان اعزام شدند و هم اکنون نیز گروه جهادی شهید «نیکنام مهرآوران» از ناحیه بسیج عشایری اصلاندوز در حال فعالیت است.

نوظهور با اشاره به کمک‌های غیرنقدی مردم نوعدوست استان اردبیل، افزود: کمک‌های غیرنقدی مردم نوعدوست و خیر استان در قالب ۵۴ دستگاه کامیون به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده معمولان لرستان ارسال شده است.

وی با قدرانی از مردم استان اردبیل در حمایت از هموطنان آسیب دیده، بیان کرد: با کمک‌های نقدی مردم خیر استان اردبیل، مصالح اولیه ساختمانی از قبیل گچ، آجر و سفال به ارزش مالی ۴۰۰ میلیون تومان جهت استفاده در ساخت و ساز واحدهای مسکونی هموطنان سیل زده معمولان خریداری و توزیع شده است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یادآور شد: فعالیت گروه‌های جهادی و قرارگاه خدمت رسانی بسج سازندگی استان اردبیل با همکاری ستاد معین اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از فروردین ماه سال جاری در معمولان لرستان شروع شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4786686

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل مناطق سیل زده کشور بازسازی مناطق زلزله زده بوشهر هفته بسیج بسیج انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی ایلام گرگان بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد اغتشاشات ایران مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده