Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم برترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹ با حضور کاندیداهای بخش‌های مختلف در هنگ‌کنگ آغاز شد.

مراسم برترین‌های فوتبال آسیا از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) در هنگ‌کنگ آغاز شد. این مراسم در حالی آغاز شد که فوتبال کشورمان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش‌های انفرادی و برترین فدراسیون‌ها، برای کسب جایزه در پنج بخش انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال به‌عنوان کاندیدای برترین فدراسیون الهام بخشی، علیرضا بیرانوند به‌عنوان کاندیدای برترین بازیکن سال آسیا، سردار آزمون به‌عنوان کاندیدای برترین بازیکن بین‌المللی آسیا (شاغل در فوتبال خارج از آسیا)، مهدی جاوید به‌عنوان کاندیدای برترین بازیکن فوتسال آسیا و کتایون خسرویار به‌عنوان برترین مربی فوتبال آسیا در بخش بانوان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شدند.

در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و کتایون خسرویار، سرمربی پیشین تیم زیر 19 سال زنان ایران به عنوان نمایندگان فوتبال ایران حضور داشتند، نفرات برتر به این ترتیب معرفی شدند:

در ابتدای این مراسم، شیخ سلمان از دبیرکل و سپس از رئیس فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ تقدیر کرد. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا سپس تقدیری از جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داشت که در این مراسم حضور پیدا کرده بود.

سلطان عبدالله، رئیس فدراسیون فوتبال مالزی جایزه الماس فوتبال آسیا را کسب کرد.

اتحادیه فوتبال گوام در بخش بلند پروازی موفق شد جایزه دریافت کند. فدراسیون فوتبال افغانستان و اتحادیه فوتبال یمن نیز در این بخش کاندیدا بودند.

جایزه بخش توسعه فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ رسید که کره شمالی و سنگاپور را رقیب خود می‌دید.

اتحادیه فوتبال ژاپن که در کنار اتحادیه فوتبال کره جنوبی و فدراسیون فوتبال ایران در بخش الهام‌بخشی کاندیدا بود، موفق به کسب این جایزه شد.

جایزه به رسمیت شناخته شدن از جانب رئیس AFC در بخش بلندپروازی به اتحادیه فوتبال برونئی دارالسلام رسید که در این بخش اتحادیه‌های فوتبال گوام و فلسطین نیز کاندیدا بودند.

اتحادیه فوتبال سنگاپور جایزه به رسمیت شناخته شدن از جانب رئیس AFC در بخش توسعه را دریافت کرد که در این بخش با اتحادیه فوتبال هنگ‌کنگ و فدراسیون فوتبال هند رقابت می‌کرد.

در رقابت سه اتحادیه فوتبال چین، ژاپن و مالزی برای دریافت جایزه به رسمیت شناخته شدن از جانب رئیس AFC در بخش الهام‌بخشی، اتحادیه فوتبال چین موفق به دریافت جایزه شد.

آساکو تاکاکورا از ژاپن بهترین مربی آسیا در بخش زنان شد. در این بخش کتایون خسرویار از ایران و نئونگروتای سراتنگویان از تایلند کاندیدا بودند.

جونگ‌یونک چونگ از کره جنوبی در رقابت با تسویوشی اوتسوکی و گو اویاوا از ژاپن جایزه بهترین مربی سال آسیا را دریافت کرد. جونگ‌یونک چونگ سرمربی تیم فوتبال جوانان کره جنوبی است.

بیشتر بخوانید:

دیدار ژاوی با بیرانوند در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مرکز اصفهان ؛ علی نادری، سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جشنواره قهرمان ایران عنوان برترین سرمربی را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی هم عنوان برترین تیم ملی را کسب کرد که علاوه بر علی نادری، امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی نیز از اصفهان ترکیب تیم ملی حضور داشتند.
تیم هاکی روی یخ بانوان کشورمان نیز که سارینا خسروی و یگانه بهرامی از اصفهان را در ترکیب خود داشت، دیپلم افتخار بهترین تیم ملی سال را کسب کرد؛ ملی پوشان این رشته با حضور روی صحنه پیراهن تیم ملی را برای قدردانی از رییس سازمان صدا و سیما برای پوشش مسابقات آنها در رسانه ملی تقدیم کردند.

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا