Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:08:36 GMT

فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۸۱۲۲

فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان،  فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد.

در این مراسم که عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان، مشاور عالی استاندار و مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان حضور داشتند از زحمات حسین مایلی سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش قدردانی و علی‌اصغر میرزایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان گالیکش معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آیین معارفه فرماندار گالیکش توضیح داد که استاندار گلستان برای هماهنگی سفر یکی از مقامات کشور به گلستان در این مراسم حضور ندارد.

عبدالرضا چراغعلی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: اغتشاشگرانی که در پی اصلاح قیمت بنزین به خیابان آمدند پیرو حزب و جناح خاصی نبودند، آن ها با اصل نظام مشکل داشتند.

وی افزود: در این شرایط سخت سیاسی و اقتصادی کشور، ایجاد خط کشی های سیاسی که جنبه امنیتی هم پیدا می کند واقعا کوتاه نظری و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

چراغعلی تأکید کرد: باید آن همدلی که سبب شد از این مرحله به سلامت عبور کنیم را آویزه گوش خود قرار داده و آرمان های انقلاب و امام راحل را مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان این که جناح ها باید احترام مردم را حفظ کنند، ادامه داد: شهرستان گالیکش نقش موثری در پیروزی انقلاب داشته و ۶ شهید و تعداد زیادی مجروح در بدو انقلاب و قبل از انقلاب نشان از اهمیت این شهرستان دارد.

چراغعلی اتفاقات اخیر (اغتشاشات) را یک مصیب خواند و گفت: تقاضا دارم که همدلی ها و وحدت خود را در عین تفاوت ها در این شرایط سخت از تریبون های رسمی نشان دهیم.

وی افزود: یکی از ابزارهای نشان دادن همدلی انتخابات پیش رو است که به دلیل فشارهای اقتصادی و مختل کردن قطب صادرات کشور و اغتشاشات اخیر بسیار حساس شده است زیرا دشمن منتظر است ببیند چه میزان این اتفاقات در زندگی مردم تأثیر دارد

چراغعلی گفت: آرایش نظامی دشمن در جنوب نشان می دهد که آن ها برای جنگ آمدند اما آن ها به دلیل شناختن مرد ایران، از جنگ با ما واهمه دارند.

وی ادامه داد: در درجه اول برای ما کمیت و حضور گسترده مردم در انتخابات مد نظر بوده و حزب و جناح خاص برای ما مطرح نیست زیرا در این شرایط کشور به نیروی کاربلد احتیاج دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: از روز گذشته روزشمار انتخابات شروع شده و تا این لحظه قریب به ۵۶ نفر در استان ثبت نام کردند و امیدواریم مردم با همدلی حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

وی در پایان گفت که گنجینه باارزشی در کشور به نام والدین شهدا داریم که هر روز تحلیل می روند و قریب ۵۰ درصد آن ها را هم اکنون در استان نداریم بنابراین باید به دستبوسی آن ها برویم.

کد خبر 4786683

منبع: مهر

کلیدواژه: گالیکش استانداری گلستان بوشهر هفته بسیج بسیج انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی ایلام گرگان بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد اغتشاشات ایران مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند