Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:09:21 GMT

شماره جدید دوهفته‌نامه نوید خراسان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۰۰۲۲

شماره جدید دوهفته‌نامه نوید خراسان منتشر شد

در این دوهفته‌نامه مطلبی با عنوان "برداشت و فرآوری زعفران از سال آینده مکانیزه و ماشینی می شود" به نقل از سعید باستانی نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس چاب شده است.
همچنین در این شماره به موضوعاتی چون نقاط قوت و ضعف پنجمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه و زاوه، اقتصاد شفاف در بورس کالای زعفران و راه‌اندازی بورس کالای پسته در مه‌ولات پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالاها از زبان فرماندار تربت‌حیدریه، بدهی ۲۵۰ میلیارد ریالی شهروندان این شهر به شهرداری، شناسایی هشت هزار و ۵۰۰ بیمار دیابتی در این شهرستان، افزایش کتابخانه‌های عمومی تربت‌حیدریه پس از ۲۴ سال و کسب ۳۲ مدال المپیاد علمی کشور توسط دانش‌آموزان این شهرستان از دیگر موضوعاتی است که در این شماره دوهفته‌نامه نوید خراسان به چشم می‌خورد.
دوهفته‌نامه نوید خراسان به آدرس اینترنتی www.navid-news.ir نشریه خبری، تحلیلی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به مدیرمسوولی و صاحب امتیازی محمدرضا سالارمقدم است که بیش از ۱۶ سال سابقه فعالیت دارد و در شمارگان پنج هزار نسخه در شهرستان تربت‌حیدریه منتشر می‌شود.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد دارای ۶ نشریه محلی، چهار نشریه داخلی، ۲ دفتر خبرگزاری ایرنا و صدا و سیما و همچنین ۲ پایگاه خبری فعال است.

برچسب‌ها انتشار روزنامه و مجلات تربت حیدریه اتحادیه زعفران و خشکبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتشار روزنامه و مجلات تربت حیدریه انتشار روزنامه و مجلات تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  دکتر محمود شبستری در پیام خود با گرامیداشت پانزدهم اردیبهشت روز جهانی ماما تاکید کرده است: ماما‌ها با تحمل لحظه‌های دشوار، سبزی نگاهشان را تقدیم سیمای لطیف نوزادان می‌کنند و علم را به خدمت می‌گیرند تا عشق را در عرصه قدرت خالق هستی و تجلیگاه آفرینش به نمایش گذارند؛

و‌ی افزوده است: جامعه خدوم مامایی از اعضای مهم تیم سلامت و با نقش محوری خود در تامین سلامت زنان و کودکان، اصلی‌ترین حلقه تامین سلامت خانواده را تشکیل می‌دهد از این رو روز جهانی مامایی فرصتی برای یادآوری نقش ارزشمند همکاران ماما در نظام سلامت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه کسانی است که در این عرصه با صبر و دلسوزی فراوان نوید بخش بهترین پیام‌های زندگی به مادران و پدران چشم انتظار هستند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزوده است: با عنایت به سیاست‌های جمعیتی، توجه به مامایی و توانمندسازی ماما‌ها و ایجاد شرایط تسهیل بهره‌گیری از خدمات آنان در درجه بالای اهمیت قرار می‌گیرد که در ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری که از دغدغه‌های کنونی جامعه است، این قشر پرتلاش نقش مهمی را بر عهده دارند که فردایی بهتر را برای جامعه نوید می‌دهند.

دکتر شبستری روز جهانی ماما را فرصت مناسبی برای تجلیل و قدردانی از خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه این قشر صبور و مخلص عنوان کرده است که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و نوزاد را به عهده دارند و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون توام با سلامتی برای این عزیزان را مسئلت کرده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه