Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که با عنوان شفافیت اظهارات و عملکرد نائب رئیس سابق مجلس با دعوت بسیج دانشجویی دانشکده الهیات دانشگاه تهران برگزار شد، گفت:از اینکه طرح مدیریت مصرف سوخت بد اجرا شد شکی نیست و در واقع افزایش قیمت بنزین شیب تندی داشت از طرفی نحوه اجرا به نوعی توهین به مردم بود؛ لذا ما به دلیل بی کفایتی به دنبال استیضاح وزیر کشور هستیم و حتی اگر شرایط عادی بود استیضاح در حد رئیس جمهور هم پیش می‌رفت، چون این خسارت مالی قابل گذشت نیست، چون نباید این طرح تا این حد بی خیال اجرا شود و اینکه این همه آدم کشته شوند واقعا درست نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه مجلس از جزئیات و زمان اجرای طرح اصلا خبر نداشت؛ لذا در روز یکشنبه که نمایندگان به مجلس آمدند می‌خواستند طرح را به قبل برگردانند، ولی با دفاع رهبری از این کار منصرف شدند، افزود: اینکه رئیس مجلس گفت که مجلس از طرح سهمیه بندی بنزین اطلاع داشته اشتباه کرده است البته لاریجانی چند روز پیش از اجرای طرح این موضوع را گفته بود که قرار است اقداماتی در خصوص بنزین صورت بگیرد، ولی به جزئیات آن اشاره نکرد. با این وجود برخی از نمایندگان نیز به مخالفت برخاستند و شروع به اعتراض کردند.

وی با بیان اینکه معتقدم نباید رهبری را بی جهت وارد خیلی از موضوعات کنیم، ولی در جایی که خودشان ورود پیدا می‌کنند بحث چیز دیگری است؛ بنابراین ما نمی‌خواهیم موضوع بنزین را به گردن دیگران بیندازیم، اظهار کرد: اینکه رئیس جمهور گفت من هم از جزئیات مربوط به سهمیه بندی بنزین خبر نداشته ام، حرف درستی نبود در واقع او با این حرف می‌خواست بگوید که این کار به من تحمیل شده و دولت تحت فشار رهبری بوده است، چون دولت نمی‌خواست فعلا این طرح را اجرا کند، ولی وقتی رهبری چند بار فشار آورد این طرح را که طرح بدی هم بود، اجرا کردم.
 

خبرگزاری دانشجو

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مطهری روحانی استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد