Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانند روز نخست با شور و اشتیاق آغاز نشد اما افراد سرشناسی بودند که برای نام‌نویسی مراجعه کردند. ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، دومین روز ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 11 آذر ماه 98 هر چند که مانند روز نخست با شور و اشتیاق آغاز نشد اما افراد سرشناسی بودند که برای نام‌نویسی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانداری اردبیل نیز همانند سایر ستادهای ثبت‌نام انتخابات از یکشنبه کار خودش را از ساعت 8 صبح آغاز کرد و تا ساعت 18 عصر برای ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باز است.

هفته آینده؛ جلسه غیر علنی مجلس با حضور مسئولان دولتیانتخابات 98| ثبت‌نام 6 نامزد برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان سمنانانتخابات 98| 40 داوطلب برای نمایندگی انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی ثبت نام کردند

یکی از ثبت‌نام‌هایی که روز نخست انجام شد ثبت‌نام کمال‌الدین پیرموذن که از نماینده سابق اردبیل بود و دیروز در محل فرمانداری حضور یافت تا خود را برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس محک بزند.

نماینده ارومیه، نمین و نیر در دوره‌های ششم و هفتم با حضور در وزارت کشور ثبت‌نام خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام داد.

در دومین روز از ثبت‌نام کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی منصور حقیقت‌پور؛ مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار و نماینده سابق استان اردبیل در محل فرمانداری اردبیل حضور یافت و به‌طور رسمی حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
وی که سابقه استانداری و نمایندگی اردبیل را در کارنامه خود دارد امروز به‌صورت رسمی وارد عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

ولی آذروش نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در دوره‌های ششم و هفتم مجلس در دومین روز ثبت‌نام داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس یازدهم با حضور در وزارت کشور  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک اصلاح‌طلب معتدل است، درباره اینکه آیا حاضر است هزینه های انتخاباتی خودش را شفاف کند، گفت: با توجه به اینکه سه دوره در رقابت های انتخاباتی شرکت کرده‌ام همیشه هر نوع هزینه ای در انتخابات انجام داده ایم بسیار شفاف و روشن بوده است.

وی با بیان اینکه از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین و نیر شرکت می‌کند افزود:  اکثر هزینه‌های انتخاباتی را کمک‌های مردمی در انتخابات متحمل شده‌اند و یکی از نمایندگانی بودم که کمترین هزینه‌ها را داشته‌ام.

انتهای پیام/131/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند.

بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090919

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس