Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمود قاسم‌نژاد دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به اینکه ثبت نام در مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸ انجام شد ، اظهار داشت:  روز گذشته ۲۷ داوطلب نمایندگی مجلس ثبت نام کرده بودند که ثبت نام چهار نفر دیگر نیز روز گذشته نهایی شد که شمار ثبت نام کنندگان در نخستین روز  به ۳۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از تعداد ثبت نام کنندگان در دومین روز ، ۲۷ داوطلب مرد و چهار نفر زن بوده اند.

 به گفته رئیس ستاد انتخابات گیلان؛ این آمار تا ساعت ۱۸ امروز احصاء شده و ممکن است شمار ثبت نام کنندگان نهایی در دومین روز افزایش یابد .

 ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراکز حوزه های انتخابیه در محل فرمانداری ها از ساعت هشت تا ۱۸ انجام می شود و این فرآیند تا شانزدهم آذرماه جاری ادامه می یابد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به داوطلبان توصیه کرد که برای سهولت ثبت نام و اجتناب از هرگونه معطلی هنگام مراجعه ، مدارک اعلام شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه،‌ عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

وی با یادآوری شرایط نمایندگی گفت: برای هر دوره نمایندگی جهت اعمال تبصره ۳ ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی مورد قبول است ضمن آنکه همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگان دارای حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه ، از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌شوند.

به گفته قاسم نژاد؛ حدود دو هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در ۱۶ شهرستان شامل ۱۱ شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده است.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود

ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا شانزدهم آذرماه جاری ادامه دارد.

در نخستین روز از ثبت نام، ۲۷ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

برچسب‌ها استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از هم‌اکنون آغاز شده و داوطلبان برای تبلیغ یک هفته ‌فرصت دارند.

ابوالفضل رفیعی امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه)  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بامداد امروز ۱۳ اردیبهشت، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که به دور دوم راه یافته‌اند آغاز شده است، اظهار کرد: این تبلیغات به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به حوزه‌هایی که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در آنها برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان - طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

او خاطرنشان کرد: دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: در دور نخست انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد، در حوزه انتخابیه خدابنده سعید رفیعی با ۱۶ و ۹۴۹ رای و کسب ۱۸.۲۶ درصد آرا و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رای و ۱۵.۵۸ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند.

رفیعی عنوان کرد: همچنین در حوزه انتخابیه زنجان و طارم هنوز نیز مصطفی طاهری به عنوان منتخب به مجلس راه یافته و نفر دوم چون موفق به کسب آرا لازم نشد، دو نفر وارد مرحله دوم شد که نبی‌اله محمدی با ۲۶ هزار و ۷۸ رای و محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول