Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تا ساعت ۱۸ امروز، ۱۱ آذرماه، ۳۱ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه‌های انتخابیه استان، نام نویسی نهایی کرده‌اند.

محمود قاسم‌نژاد با اشاره به ثبت‌نام نهایی ۲۷ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم تا ساعت ۱۸ روز گذشته (۱۰ آذرماه)، اظهار کرد: روز گذشته ثبت‌نام چهار داوطلب دیگر هم نهایی شد که براین اساس شمار ثبت‌نام کنندگان در روز نخست نام‌نویسی، به ۳۱ داوطلب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز همزمان با دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نیز ۳۱ نفر نام‌نویسی نهایی کرده‌اند که از این تعداد ۲۷ داوطلب مرد و چهار داوطلب زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان تاکید کرد: این آمار تا ساعت ۱۸ امروز احصا شده و ممکن است شمار ثبت‌نام کنندگان نهایی در دومین روز، افزایش یابد.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸ انجام می‌شود و این فرآیند تا ۱۶ آذرماه جاری ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به داوطلبان توصیه کرد که برای سهولت ثبت‌نام و اجتناب از هرگونه معطلی هنگام مراجعه، مدارک اعلام شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه،‌ عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

وی با یادآوری شرایط نمایندگی گفت: برای هر دوره نمایندگی جهت اعمال تبصره ۳ ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی مورد قبول است ضمن آنکه همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه دارند، از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌شوند.

قاسم‌نژاد ادامه داد: حدود دو هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در ۱۶ شهرستان شامل ۱۱ شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا؛ استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است. انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول