Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود عماری دبیر فدراسیون‌ بسکتبال ایران، درباره حواشی بازی در میان‌ هواداران تیم های مهرام تهران و شهرداری گرگان بیان کرد: خوشبختانه در حین بازی اتفاق خاصی رخ نداد و دیدار به  خوبی برگزار شد. ارزش بازی بالا بود و این شرایط خوب برگزاری نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچین باید منتظر بمانیم تا فردا گزارش ناظر را در مورد دیدار بسکتبال در شهر قم ببینم و در این‌ مورد نظر بدهم، متاسفانه ظرفیت و زیر ساخت  بسکتبال ما همین جا است و  طبیعی است که وقتی اینجا ساختار ۵۰ سال پیش را دارد با این حجم از تماشاچی ، پاسخگوی ‌نیازهای‌ بسکتبال فعلی ما نباشد.

او در ادامه این بحث گفت: باید امکانات بیشتر در اختیار این رشته قرار دهیم. رشته‌ای‌ که سه دوره راهی‌ جام‌جهانی شده و به عنوان بهترین تیم آسیا به المپیک رسیده است. لیاقت بسکتبال بیش از این‌ها است ‌و‌ خوب‌ نیست‌ ‌تنها یک سالن با قدمت ۵۰ سال را داشته باشیم.

عماری افزود: با این حال اتفاقات رخ داده خارج از بازی بود و ان‌شاءالله اگر‌ مورد خاصی باشد برخورد می‌شود، چون اعتقاد داریم همه ‌چیز به‌ درستی اجرا شود و‌کسی از قانون مبرا نیست. باید به سایر عوامل هم نگاه کنیم تا اتفاقات خوبی برای بسکتبال بیافتد.

بیشتر بخوانید: هاشمی: مهرام نمایش خوبی نداشت

انتهای پیام/

اظهارات عماری دبیر فدراسیون بسکتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه

به گزارش همشهری آنلاین علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

کد خبر 848959 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!