Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:02:23 GMT

کشف ۱۲۷ فقره سرقت در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۳۲۱۶

کشف ۱۲۷ فقره سرقت در لرستان

به گزارش ایرنا سرهنگ حسین نجفی روز سه شنبه اظهار داشت: طی ۷۲ ساعت گذشته طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاق کالا در سطح حوزه استحفاظی استان لرستان و در نقاط آلوده و محله های جرم خیز به مرحله اجرا شد.

وی گفت: در اجرای این طرح ۲۷ دستگاه کولر گازی، هفت دستگاه پنل، سه دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، سه دستگاه یخچال فریزر و چرخ گوشت، ۳۶ دستگاه موتور جوش کوچک، ۱۵ دستگاه اره برقی، ۹ دستگاه دریل برقی و ۹  دستگاه پیج بند برقی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۳۰ دستگاه سشوار صافکاری خودرو، ۱۶ هزار و ۵۵۲  عدد انواع  ظروف شیشه ای، ۲۷ طاقه پارچه و هفت هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز قانونی و ۲ هزارلیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع از دیگر کشفیات این طرح بود.

وی بیان کرد: در اجرای چهار روزه این طرح ۱۲۷ فقره سرقت کشف، ۷۲ متخلف دستگیر ۱۷۴ معتاد متجاهر جمع آوری و ۳۷۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و حادثه ساز توقیف شد.

سرهنگ نجفی گفت: پیشگیری از وقوع جرم و کشف پیش دستانه جرائم قطعا در اولویت ماموریت های پلیس است به شهروندان توصیه می شود در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک پلیس ۱۱۰ را مطلع کنند.

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی لرستان خرم آباد امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی لرستان خرم آباد امنیت سرقت فرماندهی نیروی انتظامی لرستان خرم آباد امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان فرخ شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم و تحقیقات میدانی سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری یک متهم در لردگان

سرگرد سعید شریف زاده افزود: سارقان پس از مواجه شدن با ادله و مستندات موجود چاره‌ای جزء اعتراف نداشته اند و به ده‌ها فقره سرقت در سطح استان اعتراف کرده اند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با قرار مناسب روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد