Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دهقان بابیان اینکه ۵۴ مقاله تخصصی به دبیرخانه همایش«ناجا و جامعه اسلامی» در چهارمحال و بختیاری ارسال شد، گفت: بر اساس ارزیابی داوران، از این تعداد ۱۲ مقاله به مرحله نهایی رسید و به صورت تشریحی برای مدعوین ارائه شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «عباس دهقان» شب گذشته (دوشنبه ۱۱ آذر) در همایش «ناجا و جامعه اسلامی» که با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان، نیروهای نظامی و انتظامی و عموم مردم در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد، گفتمان سازی بیانات رهبر انقلاب را از اهداف شاخص این همایش خواند و گفت: در این همایش ظرفیت های نیروهای انتظامی برای رسیدن به جامعه اسلامی تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بر تحقق رسالت دینی و ملی با بهره مندی از توانمندی های نهضت نرم افزاری تأکید کرد و افزود: برگزاری چنین همایش هایی در ارتقای معرفت افزایی جامعه و تعیین وظایف نسبت به جامعه اسلامی مؤثر است.

 

وی با بیان اینکه ۵۴ مقاله تخصصی به دبیرخانه همایش«ناجا و جامعه اسلامی» در چهارمحال و بختیاری ارسال شد، تصریح کرد: بر اساس ارزیابی داوران، از این تعداد ۱۲ مقاله به مرحله نهایی رسید و به صورت تشریحی برای مدعوین ارائه شدند.

 

حجت الاسلام دهقان، مبانی و ابعاد جامعه اسلامی و جایگاه نیروی انتظامی در تحقق جامعه اسلامی بر مبنای منظومه فکری مقام معظم رهبری را محورهای مقالات ارسالی به این همایش برشمرد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تشکیل جامعه اسلامی را زمینه ساز تمدن اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل دولت اسلامی که مقدمه جامعه اسلامی است نیازمند تبیین و گفتمان سازی علمی است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «غلامعباس غلامزاده» تأمین آرامش و امنیت اجتماعی را از مقدمات تشکیل جامعه اسلامی برشمرد و گفت: اکنون نیروی انتظامی با هدف تعالی فردی و اجتماعی به دنبال تحقق این هدف است.

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: همایش «ناجا و جامعه اسلامی» در راستای تشریح رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تأکیدات ایشان در ایجاد پلیس تراز انقلاب است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات انتخابات انتخابات مجلس مسجد استان همدان خبرگزاری شبستان چهارمحال و بختیاری ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد