Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:34:34 GMT

جام باشگاه های کتابخوانی در شیروان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۳۲۹۵

جام باشگاه های کتابخوانی در شیروان راه اندازی شد

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: جام باشگاه های کتابخوانی در شیروان راه اندازی شد.

رضا رضایی صدور ابلاغ برای ۱۲۰ تسهیل گر در جام باشگاه های کتابخوانی را یک اتفاق نادر و کم نظیر دانست، افزود: هم اینک بیش از دو هزار کودک و نوجوان در جام باشگاه های کتابخوانی شیروان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اینکه جام باشگاه های کتابخوانی از سال ۹۵ شروع به کار کرده که برگزاری جلسات تسهیل گر منجر به این اتفاق بزرگ شده است، اظهارکرد: ثبت جام باشگاه کتابخوانی ابتدای کار است و باید دانش آموزان در جشنواره های کشوری تولیدات خود را ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، رضایی گفت: اعضای گروه های جام کتابخوانی می توانند با ۵۰ درصد، برای خود کتاب تهیه کنند چرا که این طرح مطالعه شده و پویا است و ۵۰۰ جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان از سوی اداره کل استان به این شهرستان اهداء می شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این استان طی سال های اخیر در  بخش کتاب رشد خوبی داشته به طوری که از رتبه آخر سرانه مطالعه، هم اینک به رتبه یک کشور رسیده ایم و در سرانه کتاب جزو استان های برتر کشوری هستیم.

رضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های کتاب افزود: امسال ۱۲ میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه این استان به فروش رفت که نسبت به سال های قبل آن از رشد ۲,۵ برابری برخوردار بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند