Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان فارس در این مراسم که دوشنبه ۱۱ آذر  ۹۸ برگزار شد گفت: تا پایان هفته جاری خبرهای خوشی در زمینه تخصیص سهمیه ویژه بنزین برای معلولین شنیده خواهد شد.

حمید گودرزی افزود: با پیگیری‌های مداوم ریاست سازمان بهزیستی کشور و معلولین سراسر ایران مبلغی معادل ۵۵۰ هزار تومان برای معلولین آسیب نخاعی فارغ از سطح ضایعه امروز به حساب آنها واریز شد که این مبلغ ماهانه و مستمر واریز می شود و به جز آن مبلغ کمک معیشتی ویژه معلولین و همچنین اعتباری برای دانشجویان معلول نیز تا پایان هفته جاری به حساب آنها واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این درخواست را از مسوولان و مردم دارم که معلولان را افرادی دارای ناتوانی نبینند زیرا این قشر توانایی های ویژه ای دارند.

گودرزی عنوان کرد: اگر ما مسوولان کار خود را درست انجام داده بودیم محدودیت های موجود برای معلولین وجود نداشت، امیدوارم زمینه حضور حداکثری معلولین در جامعه فراهم شود.

هزینه برای افراد سالم، افتخارآفرینی ورزشکاران معلول 

رییس اداره بهزیستی شهرستان شیراز در  این همایش گفت: سالانه رقم های بسیار سنگینی برای ورزشکاران سالم در کشور هزینه می شود اما معلولین ورزشکار و جانبازان هر ساله پرچم کشور را مدام در عرصه های ملی ،جهانی و پارالمپیک به اهتزاز در می آورند.

حمید آذرمی بااشاره به سوم دسامبر (۱۲ آذر) روز جهانی معلولان افزود: نباید توجه به معلولین تنها به روز جهانی که به این نام وجود دارد خلاصه شود.

وی با بیان اینکه سالن و تجهیزات ورزشی مناسب برای معلولین وجود ندارد، گفت:در سالهای اخیر سالن ورزشی توسط بهزیستی شیراز احداث شده و تاثیر آن بگونه ای بوده که در حال حاضر ۹۹درصد اعضای تیم ملی فوتبال معلولین کشور که به پارالمپیک راه یافته اند از اهالی شهرستان شیراز هستند.

مشکلات ورزشکاران معلول شیرازی

فاطمه بلورکش ۳۶ ساله،ورزشکار معلول و دارنده مدال نقره کشوری در رشته بدمینتون در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: چهار سال است که در این رشته مشغول فعالیت هستم و اکنون نیز به تیم ملی دعوت شده‌ام.

بلورکش افزود: ورزشکاران معلول در شهرستان شیراز با مشکلاتی در حوزه تجهیزات و امکانات مورد نیاز ورزش مواجه هستند.

وی اضافه کرد: نداشتن و کمبود راکت و توپ بدمینتون و ویلچر ورزشی از جمله مواردی است که ورزشکاران معلول شیرازی با آن مواجه هستند.

وی ادامه داد: یک سالن ورزشی برای تمرین معلولین شیرازی در این شهر وجود دارد که کف پوش آن فرسوده شده و نورپردازی آن نیز مشکلاتی دارد.

در  این همایش از ۹۰ نفر از ورزشکاران معلول قهرمان و افتخار آفرین استان فارس تجلیل شد.

برچسب‌ها ورزش معلولان روز جهانی معلولان شیراز سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش معلولان روز جهانی معلولان شیراز سازمان بهزیستی کشور معلولان ورزش معلولان روز جهانی معلولان شیراز سازمان بهزیستی کشور معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم

خانم شجاعی مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر اظهار کرد: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

او گفت: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه‌ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ متر وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم