Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین باشگاه آژاکس هلند و تیم ملی فوتبال بلژیک درخشش این روزهای کاوه رضایی در تیم شارلوا را مورد ارزیابی قرار داد. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Sporza بلژیک، اگر کلوب بروژ کاوه رضایی را با پرداخت پنج میلیون یورو از شالوا می‌‌خرد و فقط یک گل برای آنها می‌زند مشکلی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کاوه رضایی در فصل گذشته برچسب خرید بد کلوب بروژ را زدند اما همین بازیکن در شارلوا راه گلزنی را پیدا می‌کند. کاوه رضایی در نخستین فصل حضورش در شارلوا 16 گل به ثمر رساند و دومین فصل را نیز با زدن 3 گل آغاز کرد.  سپس مورد توجه کلوب بروژ قرار گرفت و این انتقال شروع دوره تاریک مهاجم ایرانی بود. شارلوا در همین زمان ویکتوریا اوسیمه را به لیل فرانسه فروخت و کاوه رضایی را  بازگرداند. تاکنون در 11 بازی 7 گل زده و قدرت کلیدی تیم شارلوا برای رسیدن به مرحله پلی‌آف ژوپیلر لیگ بلژیک است.

وسلی سونک 41 ساله، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک درباره کاوه رضایی می‌گوید: با فضای گسترده‌ای که برای او به وجود آمد به طور روشنی عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد. 2 گل کاوه رضایی در بازی اخیر شارلوا روی ضد حمله‌ها به دست آمدند. او در کلوب بروژ در شرایط دیگری باید بازی می‌کرد که در واقع بیشتر بدون توپ بود.

وی در واکنش به این پرسش که آیا کلوب بروژ باید دوباره به کاوه رضایی که به صورت قرضی راهی شارلوا شده فرصت بازی بدهد، گفت: نمی‌توانم به این پرسش پاسخی بدهم. فیلیپه کلمنت، (سرمربی کلوب بروژ) باید این را بداند. نمی‌دانم که آیا کاوه رضایی بازیکن تا اندازه‌ای کم‌‌توان برای بازی در بهترین تیم بلژیک است. تیم‌های خوبی هم هستند که از توسعه سریع انتقال حمله بهره می‌برند که شما می‌توانید از چنین بازیکنی استفاده کنید. به نظر می‌رسد کاوه رضایی مناسب نوع بازی موردنظر کلمنت نیست.

کاروالیال: باید جلوی پیش‌زمینه‌های فکری داوران درباره طارمی را بگیریم

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاوه رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه رضایی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پس از کلر دالی نماینده ایرلند در پارلمان اروپا، حالا مارک بوتنگا نماینده بلژیکی پارلمان اروپا در نطق تماشایی در پارلمان اروپا به دفاع از حمله ایران به اسرائیل پرداخت. او در پارلمان اورپا گفت: «شما که ایران را به دلیل تلافی حمله به کنسولگری خود تروریست می‌خوانید، آیا حاضرید ارتش اسرائیل را به دلیل قتل 15 هزار کودک، تحریم کرده و آن را تروریست بخوانید؟ با اندک آبروی باقیمانده اروپا بازی نکنید...» این نطق فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!