Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی مجددا گفت که حزب وی با دو نفری که مامور تشکیل کابینه این رژیم شده بودند، ائتلاف نمی‌کند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل بیتُنا»، علی‌رغم بن‌بست سیاسی در رژیم صهیونیستی و احتمال کشیده شدن این رژیم به سومین انتخابات در سال جاری، باز هم از عدم ائتلاف با دو حزب لیکود و آبی‌وسفید خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لیبرمن، که از سوی تقریبا تمام کارشناسان سیاسی رژیم صهیونیستی به عنوان مهره تعیین‌کننده در تشکیل کابینه ائتلافی لقب گرفته، شامگاه دوشنبه گفت: تا زمانی که «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود و «بنی گانتز» رهبر حزب آبی‌وسفید با یکدیگر جهت تشکیل کابینه توافق نکنند، او نیز با آن‌ها ائتلاف نمی‌کند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» وی با عقب‌نشینی از اظهارات روز قبل مبنی بر احتمال تایید همزمان نتانیاهو و گانتز برای نخست‌وزیری، تاکید کرد آن پیشنهاد را فقط برای زمانی داده بود که لیکود و آبی‌وسفید برای تشکیل کابینه ادغام شوند.

لیبرمن پیشتر هم با اعلام نپیوستن به هیچکدام از احزاب وابسته به نتانیاهو یا گانتز آب پاکی را روی دست آن‌ها ریخته بود و با آن اعلام موضع، احتمال برگزاری سومین انتخابات سراسری در فلسطین اشغلای طی یک سال اخیر را بیش از پیش تقویت کرد.

از سوی دیگر بامداد امروز (سه‌شنبه) کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورت عدم تشکیل کابینه این رژیم تا وقت مقرر، انتخابات سراسری جدید در فلسطین اشغالی در تاریخ بیست‌وپنجم فوریه ۲۰۲۰ (ششم اسفند ۱۳۹۸) برگزار می‌شود.

هر دو نتوانستند بعد از انتخابات شهریور ماه، در فرصت‌های چهار هفته‌ای که داشتند، کابینه‌ای فراگیر تشکیل دهند به همین دلیل رئیس رژیم صهیونیستی در تاریخ سی‌ام آبان، ۱۲۰ نماینده پارلمان را موظف کرد تا طی بیست‌ویک روز فردی را پیدا کنند که بتواند کابینه ائتلاف حداکثری تشکیل دهد.

احتمال کشیده شدن رژیم صهیونیستی به سومین انتخابات در سال جاری در حالی است که نظرسنجی‌های جدیدی که در فلسطین اشغالی برگزار شده، نشان می‌دهد انتخابات سراسری مجدد هم نمی‌تواند بحران و بن‌بست سیاسی کنونی در رژیم صهیونیستی را حل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ائتلاف لیبرمن با نتانیاهو ائتلاف نتانیاهو با گانتز انتخابات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو