Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:57:45 GMT

۱۰ سانتی‌متر برف جدید در کوهرنگ بارید

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۰۲۱

۱۰ سانتی‌متر برف جدید در کوهرنگ بارید

مهرداد قطره سامانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین حجم بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ، لردگان و اردل گزارش شده و در سایر نقاط استان نیز فعالیت ضعیفی داشته است.

وی ادامه داد: این سامانه در کوهرنگ ۴۳ میلیمتر بارش به همراه داشت و با بارش ۱۰ سانتی‌متری برف، ارتفاع برف در این ایستگاه را به ۱۵ سانتی‌متر افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره سامانی تصریح کرد: همچنین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد ۳ میلیمتر، لردگان ۹ میلیمتر، سامان ۲ میلیمتر، فارسان ۷.۶ میلیمتر، اردل ۱۱ میلیمتر، بن ۲.۷ میلیمتر و شلمزار ۲.۷ میلیمتر باران گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی سرد به این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: این سامانه منجر به بارش فراگیر برف در سراسر استان می شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است و یکی از مناطق برفگیر استان است.

برچسب‌ها هواشناسی چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران هواشناسی چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین باران در شیرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، براساس اعلام هواشناسی گلستان، در شیر آباد خان ببین ۱۰۴ میلیمتر باران ثبت شده است.

نوده ملک گرگان با ۹۳ میلیمتر، مازیاران رامیان با ۸۹ میلیمتر و افراتخته علی آبادکتول و النگدره گرگان با ۸۵ میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده اند.

ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق تقه مراوه تپه با ثبت ۶ میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده اند.

فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود.

فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

بارش باران شدید محور گنبدکاووس- کلاله محدوده پل بایلر را مسدود کرده است.

آبگرفتگی خطوط ریلی در بندرترکمن سبب شده مسافران تهران – گرگان در ایستگاه بندرگز پیاده شوند و با اتوبوس رهسپار گرگان شوند.

بارش برف هم چنین در توسکستان گرگان – شاهرود را سفید پوش کرد و رانندگان برای رفت و آمد در این مسیر در محدوده گردنه چالچیان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری