Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@13:10:58 GMT

یک آرایشگاه زنانه در رشت پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۶۰۲۶

یک آرایشگاه زنانه در رشت پلمب شد

گیلان- مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی یک آرایشگاه زنانه در رشت به دلیل دخالت در امور درمانی و انجام اعمال جراحی غیر مجاز خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، زهره تیموری اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص برخورد قانونی با سالن های زیبایی که مجاز به ورود به حیطه پزشکی و دخالت در امور درمان نمی باشند، پیرو شکایات مردمی واصله، تیم بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اتفاق کارشناس سازمان تعزیرات حکومتی استان، ضمن بازدید از یک آرایشگاه زنانه و عدم رعایت موازین نسبت به پلمب آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: محل موسسه به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی و انجام اعمال جراحی غیرمجاز و نیز تهدید علیه سلامت عمومی تعطیل و پرونده جهت برخورد قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت این قبیل از مراکز به صورت مخفیانه، شهروندان گیلانی در صورت مشاهده این موارد هر چه سریعتر مراتب را به اداره نظارت بر درمان حوزه معاونت درمان دانشگاه و یا از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلفین حوزه بهداشت و درمان برخورد شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلمپ آرایشگاه زنانه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد